لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دومین بتای آی او اس 11.4 منتشر شد

دومین بتای آی او اس 11.4 منتشر شد

 اپل از چند ساعت پیش دومین نسخه بتای آی او اس 11.4 را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این آپدیت تنها دو هفته پس از عرضه نسخه نهایی آی او اس 11.3 ارائه شده است.

توسعه دهندگانی که حساب کاربری 99 دلاری اپل برای توسعه دهندگان را خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند این نسخه از سیستم عامل همراه اپل را دریافت و آن را روی آیپد و آیفون خود نصب کنند. در این نسخه از سیستم عامل آی او اس، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های آموزشی اختصاصی اپل نظیر ClassKit که در رویداد هفتم فروردین رونمایی شده بودند، برای تست توسط توسعه دهندگان ارائه شده است.

علاوه بر اپلیکیشن‌های آموزشی، قابلیت پشتیبان گیری از پیام‌های iMessage در حساب ذخیره سازی ابری آیکلاود نیز ارائه شده است. آی او اس 11.4 همچنین مجهز به نسخه جدید سیستم ارتباطی این شرکت، با عنوان AirPlay 2 شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند دستگاه‌هایی نظیر اپل تی وی را با کیفیت بهتری به دستگاه‌های دیگر متصل کنند.

AirPlay 2 به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق چند اسپیکر هوشمند هوم پاد بتوانند صدای اپل تی وی را به صورت هم زمان و MultiRoom پخش کنند.

قابلیت زیر نظر گرفتن باتری آیفون در آی او اس 11.4 بهبود یافته است و کاربران می‌توانند از طریق آن تنظیمات بیشتری را بین بازدهی پردازنده و عمر مفید باتری انتخاب کنند. گفتنی است که این قابلیت در آی او اس 11.3 ارائه شده بود. اما حالا اپل امکان زیر نظر داشتن دقیق عمر مفید و سلامت باتری دستگاه‌ها را از طریق آی او اس 11.4 به کاربران ارائه داده است.

والپیپیرهای اختصاصی جدید (PRODUCT)RED نیز در این نسخه از سیستم عامل آی او اس مشاهده شده است و کاربرانی که این نسخه را دریافت کرده باشند، می‌توانند این والپیپیرها را از طریق روش‌های پیش‌فرض روی تمامی دستگاه‌های خود تنظیم کنند.

آی او اس 11.4 پس از طی مراحل تست توسط توسعه دهندگان، احتمال تا پیش از شروع کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در خرداد ماه، آماده عرضه به صورت عمومی خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420