لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا باید با کنفرانس‌های مجازی اپل خداحافظی کرد؟

آیا باید با کنفرانس‌های مجازی اپل خداحافظی کرد؟

شرکت اپل طی ورک‌شاپ‌ها و جلساتی که در جریان WWDC 2021 برای توسعه‌ٔهندگان برگزار کرده، از آن‌ها پرسیده که تا چه حد آمادگی کامل را برای برگزاری کنفرانس‌های حضوری دارند؟

پرسیدن این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل در حال آماده‌سازی کاربران برای بازگشت به شرایط عادی است. اپل دو سال است که تمامی رویداد‌های خود را به دلیل شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار میکند. کنفرانس WWDC 2020 اولین رویداد شرکت اپل بود که به صورت مجازی برگزار شد و پس از آن تمامی رویداد‌های این شرکت به صورت خلاصه و مجازی برگزار شدند

برگزاری رویداد مجازی البته برای توسعه دهندگان بسیار مناسب بود و به بسیاری از افراد در سراسر دنیا اجازه داد تا بدون نیاز به حضور یافتن در مکانی خاص از جلسه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.

در جریان رویداد WWDC 2021 شرکت اپل از توسعه دهندگان نظرسنجی ویژه‌ای را برگزار کرده و از آن‌ها پرسیده که سال آینده تمایل به برگزاری رویدادهای حضوری دارند یا همچنان تمایل به رویدادهای مجازی خواهند داشت. این موضوع هرچند که هنوز تصمیم اپل برای نحوه برگزاری رویداد سال آینده را مشخص نمی‌کند اما نشان می‌دهد که شرکت اپل در تلاش است تا راهکاری مناسب برای دسترسی هر چه بهتر را برای کاربران خود در نظر بگیرد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان تمایل بیشتری برای برگزاری رویدادهای آنلاین داشته باشند، اما این موضوع به طور دقیق از طرف شرکت اپل تأیید نشده است و ممکن است نتیجه این نظرسنجی باعث برگزاری حضوری رویدادهای شرکت اپل شود. در این میان خبرگزاری بلومبرگ تا پیش از این نیز اعلام کرده بود که شرکت اپل در تلاش است تا اول فرصت ممکن پس از برطرف شدن مشکلات و محدودیت‌های مربوط به کرونا و پروتکل‌های بهداشتی اولین رویداد مجازی خود را برگزار کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373