لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپیکر اسپاتیفای تا هفته آینده رونمایی می‌شود

اسپیکر اسپاتیفای تا هفته آینده رونمایی می‌شود

 پس از وارد شدن به بازار بورس جهانی، اسپاتیفای تصمیم گرفته تا سرویس‌ها و محصولات خود را گسترش دهد و جایگاه خود در صنعت فناوری را محکم‌تر کند. بر همین اساس، این شرکت تصمیم دارد تا در هفته آینده از نسخه جدید اپلیکیشن خود با قابلیت‌های ویژه رونمایی کند. در عین حال قرار است از اسپیکر اسپاتیفای نیز در جریان این رویداد، رونمایی شود.

بر اساس گزارش جدید وب سایت The Verge در مراسم هفته آینده اسپاتیفای قرار است مدیر بخش تحقیق و توسعه و نایب رئیس بخش توسعه نرم افزار اسپاتیفای از قابلیت‌های جدید این سرویس پخش موسیقی در کنار یک محصول سخت افزاری رونمایی کنند. نسخه موبایل اپلیکیشن اسپاتیفای قرار است از هفته آینده مجهز به قابلیت‌هایی ویژه شود که کاربران از طریق آن می‌توانند به دستیار صوتی اختصاصی این سرویس دسترسی داشته باشند.

قابلیت تشخیص دستورهای صوتی اسپاتیفای قرار است بر اساس نام آهنگ، نام آلبوم یا خواننده و همچنین محتوا، موسیقی مورد نظر کاربر را پیدا کند و آن برای پخش آماده کند.

علاوه بر دستیار هوشمند صوتی، اسپاتیفای تصمیم دارد تا از یک محصول سخت افزاری که احتمالاً یک اسپیکر هوشمند است، نیز رونمایی کند. اسپاتیفای در این مراسم تصمیم دارد تا رقابتی جدید را با شرکت‌های تولید کننده اسپیکرهای هوشمند و همچنین دستیارهای صوتی شروع کند.

البته تا پیش از این بسیاری از کاربران اسپیکرهای هوشمند، از عدم پشتیبانی کامل این محصولات از سرویس پخش اسپاتیفای ابراز نارضایتی کرده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی سوئدی تصمیم دارد تا با وارد شدن به صنعت تولید اسپیکرهای هوشمند، علاوه بر جلب رضایت کاربران خود، رقابتی جدید را با شرکت‌هایی نظیر آمازون، گوگل و اپل را شروع کند.

بر اساس شنیده‌ها، اسپیکر اسپاتیفای احتمالاً توان انجام وظایف روزمره را نیز دارد و علاوه بر پخش موسیقی می‌تواند کارهایی نظیر تنظیم زمان سنج و برقراری تماس صوتی به صورت خودکار را انجام دهد. به همین دلیل، باید منتظر بود و دید که اسپیکر اسپاتیفای در رقابت با گوگل هوم، آمازون اکو و هوم پادِ اپل تا چه میزان موفق خواهد بود.

برای خرید حساب کاربری اسپاتیفای به صورت قانونی به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420