لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شماره مدل‌های آیفون ۱۳ در دیتابیس اقتصادی اوراسیا دیده شد

شماره مدل‌های آیفون ۱۳ در دیتابیس اقتصادی اوراسیا دیده شد

وب‌سایت nashville chatter class به تازگی گزارشی را مبنی بر مشاهده شدن نام مدل‌های آیفون ۱۳ در دیتابیس اقتصادی اوراسیا منتشر کرده است. این موضوع نشان‌دهنده آن است که شرکت اپل در حال دریافت مجوزهای قانونی برای عرضه نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود است.

بر اساس این گزارش، شماره مدل‌های A2628، A2630، A2634، A2635، A2640، A2643 و A2645 در دیتا‌بیس اتحادیه اقتصادی اوراسیا دیده شده است. علاوه بر این هفت شماره، سه مدل دیگر شامل A2660 ،A2656 و A2653 نیز تا پیش از این توسط دیتابیس‌های وزارت صنعت و ارتباطات چین لو رفته بودند.

افشاکننده این اطلاعات ادعا می‌کند که شماره مدل‌های یاد شده احتمالاً مربوط به آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس هستند. در این اطلاعات همچنین مشخص شده که مدل A2660 دارای باتری با ظرفیت ۲۴۰۶ میلی آمپرساعت است و مدل A2656 نیز ظرفیت باتری معادل ۳۰۹۵ دارد. این موضوع نشان می‌دهد که احتمالاً مدل‌های یاد شده مربوط به آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو هستند.

در این میان نیز مشخص شده که مدل A2653 دارای ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت است که احتمالاً مربوط به نسخه پرو مکس این مجموعه از این تلفن‌های هوشمند خواهد بود. با توجه به این اطلاعات نیز ادعا شده که ظرفیت باتری آیفون ۱۲ مینی برابر با ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعت است.

این گزارش در حالی منتشر شده که بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ اقدام به رونمایی از آیفون ۱۳ نمی‌کند و به جای آن از تلفن‌ هوشمندی باعنوان آیفون ۱۲ اس رونمایی خواهد کرد. این موضوع البته در روزهای گذشته به دلیل برگزاری WWDC 2021 نیز قدرت بیشتری گرفته است. تحلیلگران بر این باور هستند، از آنجایی که iOS 15 از لحاظ قابلیت‌ها و کاربری تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود نداشته، به نظر می‌رسد که آیفون ۲۰۲۱ نیز یک نسخه بهبود یافته از آیفون ۱۲ باشد. کما اینکه تا به امروز تأیید شده که شرکت اپل امسال از تراشه پنج نانومتری مثل سال گذشته در ساخت آیفون‌ها استفاده می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373