لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپراتورهای موبایل از iMessage برای ارائه خدمات پشتیبانی استفاده می‌کنند

اپراتورهای موبایل از iMessage برای ارائه خدمات پشتیبانی استفاده می‌کنند

 اخیراً یکی از اپراتورهای شبکه تلفن همراه که در برخی از کشورها فعالیت می‌کند، تصمیم گرفته‌ تا از طریق پیام رسان اختصاصی اپل، یعنی iMessage برای ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود استفاده کند.

بر همین اساس، شرکت T-Mobile اعلام کرده که از این پس با استفاده از iMessage برای ارائه خدمات مختلف به کاربران بهره می‌بَرد. کاربران دستگاه‌های اپل، نظیر آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک از این پس با استفاده از این پیام رسان داخلی می‌توانند مشکلات مربوط به اتصال به شبکه همراه را با بخش فنی اپراتورهای موبایل در میان بگذارند.

این در حالی است که بسیاری از اپراتورهای همراه تا پیش از این با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی خود که در تلفن‌های هوشمند نصب می‌شدند، خدمات فنی مختلف را به کاربران ارائه می‌دادند. این مسئله مستلزم نصب بودن اپلیکیشن اختصاصی اپراتورها در تلفن‌های هوشمند بود و در غیر این صورت کاربران باید به صورت حضوری به دفتر خدمات آن‌ها مراجعه می‌کردند.

اما حالا T-Mobile تصمیم گرفته تا با حذف واسطه اپلیکیشن اختصاصی خود، کمک‌های فنی را به صورت مستقیم به کاربران ارائه دهد. اتکا پذیری سیستم پیام رسان iMessage در کنار نصب بودن آن به صورت پیش فرض در دستگاه‌های تولید شده توسط اپل، باعث می‌شود تا برخی از کسب و کارها نظیر بخش فنی اپراتورهای تلفن‌های همراه بتوانند با سرعت بیشتری کارهای مختلف را انجام دهند.

iMessage از اپل آیدی شخصی کاربران که روی دستگاه‌های تولید شده توسط اپل تنظیم شده است، استفاده می‌کند. به همین دلیل، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فنی، می‌توانند با دریافت اطلاعات کامل دستگاه کاربر و وضعیت آن کمک‌های بهتری را به کاربران ارائه دهند.

اقدام جدید T-Mobile ممکن است باعث رایج شدن استفاده از iMessage در میان دیگر اپراتورهای تلفن‌های همراه و همچنین دیگر کسب و کارهای مختلف شود. بر همین اساس، احتمال آن می‌رود که این شیوه ارائه خدمات غیرحضوری به کشورهای دیگر نیز گسترش پیدا کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373