لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک هشتمین مدیر گران‌ قیمت آمریکا شد

تیم کوک هشتمین مدیر گران‌ قیمت آمریکا شد

بنابر گزارشی جدید از بلومبرگ، تیم کوک مدیر عامل اپل که تا پیش از این در رتبه دوم لیست پردرآمدترین مدیران عامل و اجرایی ایالات متحده بود، اکنون به رتبه هشتم نزول کرده است.

تیم کوک در سال 2020 با دریافت پاداش سهام و دستمزد خود، مبلغ 265 میلیون دلار دریافت کرد و به هشتمین مدیر پردرآمد آمریکا رسید.

سال 2019 کوک با دریافت مبلغ 133.7 میلیون دلار به عنوان پاداش در رتبه دوم و بعد از ایلان ماسک مدیر عامل تسلا با کسب 595.3 میلیون دلار قرار گرفت.

بنابر رتبه بندی Fortune Global 500، نظارت کوک بر اپل این شرکت را به سود بالایی رسانده، به طوری که امسال درآمد شرکت به 274.515 میلیارد دلار به همراه سود 57.411 رسیده است.

سال 2020 مدیر ارشد Oak Street Health، مدیرعامل Palantir Technologies، مدیر عامل Opendoor Technologies و مدیران عامل GoodRX Holdings به لحاظ درآمد از تیم کوک پیشی گرفتند، در حالی که ایلان ماسک در صدر این فهرست بود.

در همین رتبه بندی درآمد ماسک 6.7 میلیارد دلار بوده که در رتبه اول قرار دارد و جایگاه دوم مربوط به مدیر عامل Oak Street Health با 568 میلیون دلار درآمد بوده است.

در فهرست بلومبرگ، پردرآمدترین مدیران اجرایی زن در سال 2020 نیز مشخص شده‌اند که به نظر می‌رسد پردرآمدترین مدیر اجرایی زن در رتبه 34 قرار دارد.

Deirdre O’Brien مدیر خرده فروشی‌های اپل با درآمد 45 میلیون دلار به عنوان چهارمین مدیر پردرآمد زن در سال گذشته شناخته شد، او در بین تمام مدیران، در رتبه 93 قرار دارد.

Kate Adams مشاور عمومی و مدیر ارشد اپل در جایگاه پنجم مدیران پر درآمد زن و رتبه 96 مدیران اجرایی پردرآمد قرار دارد.

کوک به عنوان جایگزین استیو جایز با تلاش زیاد توانسته اپل را در جایگاه قدرتمندی قرار دهد، همچنین او بخش مهمی از درآمد خود را به سازمان‌های خیریه می‌بخشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420