لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه اجرای اپکس لجندز در ایکس باکس و پلی استیشن

نحوه اجرای اپکس لجندز در ایکس باکس و پلی استیشن

اپکس لجندز بازی جدید الکترونیک آرتس است که در طول مدت زمانی کوتاه پس از انتشار در ماه فوریه سال جاری میلادی با استقبال زیادی مواجه شده است.

اپکس لجندز یک بازی آنلاین مشابه با پابجی و فورت نایت است که به تازگی آماده عرضه به کاربران شده است. کاربران می‌توانند از طریق این بازی به صورت آنلاین با افراد مختلف بازی کرده و در چالش‌های مختلف آن شرکت کنند.

در این میان یکی از مهم‌ترین سؤال‌ها حول محور استفاده از این بازی نحوه اجرای آن است. این بازی برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن نتورک آماده عرضه شده است و از طرف دیگر کاربران می‌توانند با استفاده از طریق کامپیوترهای شخصی نیز این بازی را اجرا کنند.

دانلود اپکس لجندز در ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک رایگان است با این حال برای اجرای این بازی کاربران مستلزم خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری هستند.

اپکس لجندز را می‌توان پس از دانلود و نصب روی کنسول از طریق گیفت کارت اجرا و بازی کرد. در ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 کاربران کافی است گیفت کارت گلد و پلی استیشن پلاس در زمان مشخص را خریداری کرده و پس از آن اقدام به اجرای بازی در موارد مختلف کنند. گفتنی است که استفاده از این بازی در سرویس‌های پخش قانونی بازی‌ها در کامپیوترهای شخصی نیز به همین صورت است. در حقیقت کاربران برای اجرای اپکس لجندز کافی است آن را با استفاده از گیفت کارت اختصاصی سرویس مورد نظر خود بازی را برای مدت زمان مشخص خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

در حقیقت استفاده از این بازی به صورت محدود و تنها از طریق اکانت زمان بندی شده قابل اجرا است و نیازی به خرید کامل آن وجود ندارد. این در حالی است که بازی‌های دیگر نظیر پابجی امکان خرید لایسنس مادام‌العمر را دارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427