لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت چینی لوکس‌شیر به لیست تامین‌کنندگان‌ آیفون ۱۳ اضافه شد

شرکت چینی لوکس‌شیر به لیست تامین‌کنندگان‌ آیفون ۱۳ اضافه شد

شرکت اپل فرایند تولید انبوه آیفون ۱۳ را آغاز کرده و حالا مشخص شده که این کمپانی تصمیم به اضافه کردن لوکس‌شیر به لیست تامین کنندگان قطعات خود گرفته است.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت Nikkei شرکت اپل همگاری ویژه‌ای را با این شرکت چینی آغاز کرده و طی آن فرایند تولید آیفون ۱۳ را بهبود بخشیده است. اپل تصمیم دارد تا ژانویه ۲۰۲۲ نزدیک به ۹۰ تا ۹۵ میلیون واحد آیفون ۱۳ را تولید و اماده عرضه به بازار کند. در این میان، لوکس‌شیر سهم بسیار کم، اما از نظر خود ارزشمندی از تولید تلفن‌های هوشمند جدید اپل را برعهده گرفته است.

لوکس‌شیر تا پیش از این تنها ۳ درصد از سهم تولید آیفون‌ها را برعهده داشت. اما در گزارش جدید آمده است که سهم جدید سفارش اپل برای این شرکت افزایش قابل توجه داشته و نزدیک به سفارش‌ دریافتی پگاترون رسیده است.

لوکس‌شیر در فاز اولیه قرار است آیفون ۱۳ پرو را آماده تولید کند. این موضوع به معنای آن است که شرکت اپل اعتماد ویژه‌ای به این شرکت کرده و اقدام به ارائه یکی از مهم‌ترین و رده‌بالاترین تلفن‌های هوشمند خود برای تولید به شرکت لوکس‌شیر کرده است. خبرگزاری Nikkei در ادامه نیز اضافه کرده که شرکت فاکس کان همچنان به عنوان مهم‌ترین تولید کننده عمده محصولات اپل شناخته خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا سطح برون سپاری محصولات خود را افزایش دهد و از آن طریق امکانات مناسب‌تری را برای تولید انبوه محصولات خود در اختیار کاربران قرار دهد.

گفتنی است که تا به امروز اپل دو تولید کننده عمده برای آیفون‌ها داشته که شامل پگاترون و فاکس کان می‌شدند. اما حالا لوکس‌شیر نیز پس سال‌ها کشمکش توانسته سهمی در بازار تولید آیفون‌ها دریافت کند و به یکی از تامین کنندگان مهم شرکت اپل تبدیل شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373