لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 احتمالاً امکان انتقال اطلاعات از طریق کابل بین دو آیفون را ارائه می‌دهد

آی او اس 13 احتمالاً امکان انتقال اطلاعات از طریق کابل بین دو آیفون را ارائه می‌دهد

بررسی‌های اولیه از نسخه‌های بتای آی او اس 13 نشان می‌دهد که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان انتقال اطلاعات از طریق کابل بین دو آیفون را به کاربران ارائه دهد.

این قابلیت می‌تواند به کاربران امکان بکاپ گرفتن اطلاعات شخصی روی یک دستگاه دیگر مبتنی بر آی او اس یا آیپد او اس را می‌دهد و کاربران دیگر لزوماً برای بکاپ گرفتن نیازی به اتصال به یک کامپیوتر دسکتاپ مبتنی بر ویندوز و مک او اس نخواهند داشت.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است و مشخص شده است که کاربران می‌توانند از طریق اتصال سیمی اقدام به پشتیبان گیری از یک دستگاه دیگر را خواهند داشت. آی او اس 13 همچنین امکان بکاپ گرفتن اطلاعات دستگاه‌های مختلف از طریق ارتباط بی‌سیم را بین دو دستگاه تنظیم شده روی اپل آیدی مشترک را با کمک گرفتن از حساب آیکلاود به کاربران ارائه می‌دهد.

9to5mac اعلام کرده که تصویر اخیر فاش شده از بخش‌های درونی آی او اس نشان دهنده یک آیفون مبتنی بر فیس آیدی و یک آیفون مبتنی بر تاچ آیدی و دکمه هوم است که از آن طریق کاربران می‌توانند از طریق درگاه لایتنینگ اطلاعات یک آیفون را به آیفون دیگر انتقال دهند.

اپل احتمالاً پس از ارائه این قابلیت کابل‌های مربوط به اتصال دو آیفون به یک دیگر را نیز آماده عرضه می‌کند. بر این اساس می‌توان امیدوار بود که آیفون 11 و دیگر مدل‌های 2019 تلفن‌های هوشمند آیفون مبتنی بر درگاه USB-C باشند و کابل شارژ آن نیز مبتنی بر همین درگاه باشد. بر این اساس کاربران خواهند توانست آیفون‌های جدید را از طریق یک کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C به یکدیگر متصل کنند.

گفتنی است که آی او اس 13 قرار است در بازه شهریور تا مهر 1398 آماده عرضه به‌صورت عمومی به کاربران شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373