لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آپدیت نینتندو سوئیچ پس از مدت کوتاهی متوقف شد

عرضه آپدیت نینتندو سوئیچ پس از مدت کوتاهی متوقف شد

جدیدترین نسخه کنسول هیبریدی نینتندو سوئیچ درتاریخ 7 ژوئن عرضه و بعد از چند ساعت توزیع آن متوقف شد.

آخرین نسخه از‌ آپدیت کنسول نینتندو سوئیچ 12.0.3 عرضه شده ولی نباید منتظر تغییرات چشمگیری در آن بود. شرکت سازنده این کنسول اعلام کرده بود که از تاریخ هشتم ژوئن انتشار این نسخه جدید را متوقف کرده در حالی که عرضه و توزیع آن در تاریخ 7 ژوئن شروع شده بود.

در یادداشتی که این شرکت برای پچ جدید ارائه کرده به بهبود کلی پایداری سیستم برای افزایش تجربه کاربری اشاره کرده و در این پچ برخی جزئیات نسخه جدید را معرفی کرده است. همچنین گفته به محض اتصال به اینترنت، کنسول سوئیچ باید به طور خودکار به روز رسانی شود.

گیمرها برای اینکه نسبت به دریافت آخرین نسخه مطمئن شوند، می‌توانند آپدیت نینتندو سوئیچ 12.0.3 را مورد بررسی قرار دهند و در غیر این صورت آن را به طور دستی آپدیت کنند.

طبق انتشار برخی شایعات، کاربران منتظر نینتندو سوئیچ مدل پرو بوده‌اند، که تا به حال معرفی نشده است. برخی گزارش‌ها نشان می‌دادند که نینتندو قصد دارد کنسول جدید خود را قبل از برگزرای نمایشگاه E3 معرفی کند تا توسعه دهندگان بتوانند در مدت زمان باقی مانده تا نمایشگاه بازی‌های خود را در آن اجرا کنند.

نینتندو اعلام کرده که در 15 ژوئن به نمایشگاه E3 2021 خواهد آمد، اما تمرکز این شرکت به جای معرفی و نمایش سخت افزار، بر ارائه بازی‌ها خواهد بود.

گفتنی است که نینتندو از نمایش قسمت جدید سری برنامه‌های نینتندو با داشتن غرفه‌های بزرگ حضور فعال داشته، اما امسال به دلیل بحران جهانی همه گیری کرونا به صورت آنلاین و دیجیتال شرکت خواهد کرد.

گفته شده روز سه شنبه 25 خرداد یا 15 ژوئن ساعت 8:30 به وقت تهران نینتندو دایرکت در نمایشگاه و از طریق یوتیوب قابل تماشا خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373