لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه بعدی گرن توریسمو برای پلی استیشن در راه است

نسخه بعدی گرن توریسمو برای پلی استیشن در راه است

 شرکت Polyphony Digital به تازگی اعلام کرده است که نسخه جدید بازی گرن توریسمو در راه است و به زودی آماده عرضه و پخش در میان کاربران پلی استیشن 4 می‌شود.

مدیر عامل اجرایی این شرکت در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود اعلام کرده که این کمپانی در حال توسعه و عرضه نسخه‌ای جدید از سری بازی‌های گرن توریسمو است که به زودی آماده عرضه به عموم کاربران خواهد شد. با وجود اینکه تاریخ انتشار این بازی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است؛ با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که این بازی نهایتاً تا نیمه دوم سال 2020 آماده عرضه به بازار خواهد شد.

در این مصاحبه مشخص شده گرن توریسموی جدید قرار است تورهای بیشتری را برای بازی در خود داشته باشد و به همین دلیل کاربران می‌توانند مدت زمان بیشتری را در این بازی صرف کنند و از اجرای آن بیشتر لذت ببرند.

برخی از شایعات حاکی از آن است که این بازی برای تعطیلات پایان سال 2020 و تنها برای پلی استیشن 5 و به صورت اختصاصی آماده عرضه می‌شود. کاربران برای دریافت این بازی احتمالاً نیاز به خرید کنسول پلی استیشن 5 خواهند داشت.

گفتنی است که پلی استیشن 5 قرار است در آوریل 2020 به بعد آماده معرفی و عرضه به بازار شود و تعداد زیادی از بازی‌های آنلاین و اختصاصی برای آن آماده عرضه خواهند شد که تنها برای این کنسول آماده عرضه شده‌اند.

گفتنی است که گرن توریسمو از مجموعه بازی‌های ماشین سواری و مسابقه‌ای حرفه‌ای است که به صورت اختصاصی برای کنسول‌های پلی استیشن آماده عرضه به بازار می‌شود. کاربران برای خرید نسخه‌های حال حاضر این بازی‌ها اقدام به شارژ حساب کاربری از طریق گیفت کارت پلی استیشن کرده و پس از آن بازی مورد نظر را روی کنسول خود دانلود و نصب کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427