لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرعت اینترنت آیفون 13 متحول کننده خواهد بود

سرعت اینترنت آیفون 13 متحول کننده خواهد بود

​گزارش‌های اخیر از روند فعالیت‌های اپل برای تولید نسل آینده تلفن‌های هوشمند نشان داده که سرعت اینترنت آیفون 13 تحول بزرگی در صنعت اسمارت فون‌ها ایجاد می‌کند.

موسسه تحلیلی Barclays در گزارشی جدید از انتظار خود برای تولید آیفون 13 با فناوری‌های جدید ارتباطی نظیر Wi-Fi 6E سخن به میان آورده است.

تحلیلگران این موسسه تأکید کرده‌اند که پشتیبانی از وای فای 6E در اینترنت آیفون 13 باعث می‌شود تا امکانات این تلفن هوشمند برای پشتیبانی از امکانات بیشتر فراهم شود. این موضوع در کنار پشتیبانی از فرکانس‌های بیش از 6 گیگاهرتز در سیستم ارتباطی باعث می‌شود تا آیفون 13 سرعت بسیار بیشتری داشته باشد.

فناوری وای فای با فرکانس 6 گیگاهرتز در طول 20 سال گذشته یکی از آرزوهای مهم برای بهینه‌سازی دستگاه‌ها بوده است و در ژانویه سال جاری میلادی، اولین نمونه از دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر این فناوری آماده عرضه شدند. اما حالا به نظر می‌رسد که این فناوری قرار است در تلفن‌های پرچم‌دار سال‌های آینده آماده عرضه شوند که یکی از آن‌ها شامل آیفون 13 خواهد بود.

ارائه وای فای 6E در سیستم ارتباط اینترنت آیفون 13 باعث می‌شود تا این تلفن هوشمند بتواند محتوای تصویری و صوتی را با سرعت بالا دریافت و ارسال کند که به بهبود روند استفاده از محتوای مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کمک ویژه‌ای می‌کند.

بر همین اساس اپل می‌تواند از آیفون 13 به بعد فرایند استفاده از این فناوری‌ها را آماده کرده و امکانات بیشتری را به کاربران ارائه دهد. البته این موضوع وابسته به آن است که شرکت اپل بتواند مجوزهای FCC برای ارائه این قابلیت را در آمریکا دریافت کند. در حال حاضر FCC مقرراتی را برای محدود کردن ارتباط‌های بی‌سیم به فناوری‌های زیر 1200 مگاهرتز وضع کرده است و همین موضوع ممکن است اپل و شرکت‌های بزرگ فناوری را با محدودیت‌های ویژه مواجه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373