لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خرید درون برنامه‌ای محبوب‌ترین و موفق‌ترین شیوه پرداختی در میان کاربران است

خرید درون برنامه‌ای محبوب‌ترین و موفق‌ترین شیوه پرداختی در میان کاربران است

 گزارش‌های آماری و تحلیلی جدید نشان داده‌اند که خرید درون برنامه از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران و توسعه دهندگان برخوردار است.

بر اساس گزارش شرکت تحلیلی Sensor Tower در سال 2017 نشان داده است که کاربران آیفون 23 درصد تمایل بیشتری برای پرداخت از طریق خرید درون برنامه‌ای نسبت به سال قبل داشته‌اند. داده‌های دریافت شده از شرکت Sensor Tower همچنین نشان داده است که متوسط میزان پرداخت درون برنامه‌ای انجام شده بر اساس تعداد آیفون‌های فعال در سال جدید، معادل 58 دلار برای هر آیفون فعال بوده است. این در حالی است که این میزان در سال گذشته برابر 47 دلار برای از هر آیفون بوده است.

این اعداد شامل خریدهایی که کاربران از طریق سیستم رسمی اپ استور انجام می‌دهند نیز شده است. بر اساس این تحقیقات، مشخص شده که کاربران بیشتر تمایل به پرداخت درون برنامه‌ای هر اپلیکیشن دارند، تا جای آنکه به صورت یکپارچه تمامی پرداخت‌ها را از طریق اپ استور انجام دهند.

افزایش محبوبیت سرویس‌های اینترنتی مختلف نظیر نتفلیکس، اسپاتیفای، اوبر و آمازون همچنین از دلایل اصلی افزایش تمایل کاربران به پرداخت درون برنامه‌ای به حساب میاید. علاوه بر این، ارائه خدمات رایگان در کنار فروش سرویس‌های پریمیوم باعث افزایش تمایل کاربران به خرید محصولات دیجیتالی پس از انجام تست‌های مختلف می‌شود.

گفتنی است که اپل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای درآمد ندارد و این شرکت تنها از طریق فروش اپلیکیشن‌ها به صورت مستقیم در اپ استور حق کمیسیون دریافت می‌کند. همین مسئله نیز باعث شده تا بسیاری از توسعه دهندگان تمایل بیشتری به ارائه خریدهای درون برنامه‌ای داشته باشند.

گزارش‌های Sensor Tower همچنین نشان داده است که خریدهای درون برنامه‌ای در سال جدید نزدیک به 10 درصد از هر اپلیکیشن دانلود شده در یک آیفون، نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420