لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد نامریک با فناوری تاچ آیدی عرضه شد

مجیک کیبورد نامریک با فناوری تاچ آیدی عرضه شد

شرکت اپل پس از رونمایی از طراحی جدید وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود یک محصول کاربردی را برای کاربران مک آماده عرضه کرده است. مجیک کیبورد نامریک با فناوری تاچ آیدی از همین حالا در وب‌سایت فروشگاه آنلاین شرکت اپل موجود است و به زودی نیز آماده عرضه در سراسر دنیا خواهد بود.

شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی با معرفی آیمک ۲۴ اینچی همراه با پردازنده‌های اختصاصی تولید شده طی پروژه اپل سیلیکون، مجیک کیبورد‌های خود را با یک تغییر بزرگ همراه کرد و آن هم پشتیبانی از فناوری تاچ ایدی برای احراز هویت بیومتریک بود. مجیک کیبورد با فناوری تاچ آیدی با آیمک‌های ۲۴ اینچ و مک بوک‌هایی که دارای فناوری تاچ آیدی هستند، سازگار است و امکان استفاده و دسترسی به دستگاه‌ها را از طریق قفل امنیتی تاچ آیدی فراهم می‌کند.

در این میان شرکت اپل به تازگی مجیک کیبورد نامریک را با فناوری تاچ آیدی آماده عرضه کرده است. مجیک کیبورد نامریک در حقیقت کامل‌ترین صفحه کلیدی است که به صورت رسمی از طرف شرکت اپل برای کامپیوترهای مک طراحی و تولید شده است. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران حرفه‌ای که به دنبال یک کیبورد کامل همراه با تمامی دکمه‌های کاربردی هستند، از این محصول استقبال کنند.

مجیک کیبورد نامریک تاچ آیدی با قیمت ۱۷۹ دلار آماده عرضه شده است. اپل در حال حاضر فقط و فقط در رنگ سفید طراحی و تولید شده و مجهز به درگاه USB-C برای اتصال به مک و شارژ باتری است. جالب اینجا است که تاپیش از این شرکت اپل از درگاه لایتنینگ در اکسسورهایی نظیر مجیک ماوس و مجیک کیبورد استفاده کرده بود، اما این محصول همانند تمامی اکسسوری‌های جدید به جای درگاه اختصاصی لایتنینگ از پورت استاندارد و بین‌المللی USB-C استفاده کرده است که امکان دسترسی به کابل‌های شارژ و موارد دیگر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. استفاده از این درگاه همچنین ممکن است به عنوان ایده‌ای برای کنار گذاشتن تدریجی درگاه لایتنینگ در دستگاه‌های مختلف نیز به حساب بیاید که البته این تئوری توسط بسیاری از تحلیلگران با واقعیت فاصله زیادی دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420