لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی وب‌سایت اپل استور آنلاین تغییر کرد

طراحی وب‌سایت اپل استور آنلاین تغییر کرد

شرکت اپل امروز پس از توقف کوتاه مدت عمل کرد فروشگاه آنلاین رسمی خود، از طراحی جدید وب‌سایت اپل استور آنلاین رونمایی کرد.

تب اختصاصی جدید “Store” در تب بالای اپل استور آنلاین قرار گرفته که مشتریان به راحتی می‌توانند از بین محصولات موجود شامل مک، آیفون، آیپد، اپل واچ ، ایرپاد و غیره انتخاب و خرید کنند.

طراحی جدید مشابه طراحی اپلیکیشن اپل استور است و صفحه اصلی فروشگاه شامل تخفیف‌های ویژه و تبلیغات فعلی به همراه اکسسوری‌ها و محصولات مهم و اصلی اپل است. نوار پیمایش فروشگاه به صورت افقی در آمده که در دستگاه‌های آی او اس نسبت به دسکتاپ طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.

با کلیک روی یک گروه از محصولات مثلا مک، گزینه‌های مختلفی به همراه دسترسی به مقایسه و کارشناسان خرید، اکسسوری‌ها و سایر اطلاعات در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

با انتخاب دکمه “Buy” برای خرید یک محصول از طریق رابط کاربری فروشگاه، کاربر به صفحه‌های استاندارد خرید منتقل می‌شود که برای هر یک از دسته‌های استاندارد مک، آیفون، آیپد یا اپل واچ قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است که تب استور که قبلا در اپل استور آنلاین وجود داشت، اما در بازطراحی اولیه حذف شده بود. بازگشت این تب در طراحی جدید، فرایند خرید را آسان کرده، به طوری که مشتری مجبور نیست برای یافتن دکمه “Buy” صفحه‌های مختلف محصول را در حالت پیمایش ببیند.

قبل از طراحی و ارائه اپل استور آنلاین برای خرید محصولات این شرکت، مشتریان می‌توانستند از طریق وب‌سایت اپل در سافاری خرید کنند. افتتاح اپل استور آنلاین همزمان با عرضه آیفون 4 در سال 2010 بود و با وجود مشکلات زیاد در ارائه برنامه و اختلال در سرورهای اپل، به عنوان روشی آسان برای خرید این محصول در آن زمان معرفی و با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

از آن زمان تاکنون آپدیت‌هایی برای اپل استور ارائه شده و نهایتا برای تمام محصولات اپل قابل استفاده شد. همچنین در هر آپدیت، قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود. گفتنی است که شرایط همه گیری جهانی کرونا، تاثیر به سزایی در استفاده کاربران از فروشگاه آنلاین داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373