لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مربوط به دستبند می بند 3 شیائومی فاش شد

تصاویر مربوط به دستبند می بند 3 شیائومی فاش شد

تصاویر مربوط به دستبند می بند 3 شیائومی در مچ دست مدیر عامل اجرایی این کمپانی در جریان معرفی تلفن هوشمند گیمینگ بلک شارک فاش شد.

یکی از مهم‌ترین خبرهای حاشیه‌ای در جریان مراسم معرفی تلفن هوشمند بلک شارک شیائومی، فاش شدن ظاهر دستبند هوشمند می بند 3 بوده است. Lei Jun مدیر عامل اجرایی شیائومی در مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند، می بند 3 را در مچ دست خود داشت که به نظر می‌رسد که این اتفاق به طور عمدی صورت گرفته است تا کاربران و علاقه‌مندان از ظاهر این پوشیدنی هوشمند آگاه شوند.

بر اساس تصویر منتشر شده، مشخص شده است که می بند 3 شیائومی با طراحی جدیدی نسبت به نسخه قبلی تولید شده است. بند سیلیکونی این دستبند هوشمند دستخوش تغییرات زیادی نشده و با همان ظاهر پیشین تولید شده است.

همان‌طور که از تصویر می‌توان دید، مهم‌ترین تغییر اعمال شده در نسخه جدید دستبند هوشمند شیائومی نسبت می بند 2 شامل طراحی با انحنای کناری می‌شود. صفحه نمایش می بند 3 از به صورت یک پارچه و بدون هیچ گونه دکمه‌ای طراحی شده است و به احتمال زیاد مجهز به نمایشگر اولد شده است.

هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قابلیت‌های سخت افزاری این محصول در دست نیست با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این محصول مجهز به جی پی اس داخلی به همراه بلوتوث 4.2 خواهد بود.

علاوه بر این، همان‌طور که انتظار می‌رود. این محصول باید با استاندارد IP67 برای مقابله بانفوذ آب و گرد و غبار تولید شود با این حال ممکن است، شیائومی در تولید این محصول از استانداردهای قابل اتکاتری نیز استفاده کند.

بر اساس پیش بینی‌ها، این محصول قرار است تا پایان سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه شود.

گفتنی است که شیائومی هم اکنون با تولید سری محصولات ارزان قیمت می بند توانسته سهم قابل توجهی از بازار پوشیدنی‌های هوشمند را به خود جلب کند و بتواند به عنوان یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل واچ در بازار جهانی شناخته شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420