لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جنجال برسر شخصی‌سازی دسته پلی استیشن ۵

جنجال برسر شخصی‌سازی دسته پلی استیشن ۵

دسته پلی استیشن ۵ در سه رنگ به صورت رسمی طراحی و تولید شده است. در این میان مک دونالد تصمیم داشت تا در استرالیا یک نسخه شخصی سازی شده از این محصول را آماده عرضه کند و به مناسبت ۵۰ سالگی خود آن را به مشتریان خود هدیه دهد.

در این میان شرکت سونی به عنوان صاحب امتیاز دوال سنس فست فود‌های زنجیره‌ای مک دونالد را از انجام چنین کاری منع کرد.

شرکت سونی از طریق برخی از استریمرهای توییچ که با آن‌ها همکاری مستقیم دارد نشان داد که مک دونالد اجازه استفاده از دوال سنس برای شخصی سازی و طراحی و تولید محصول شخصی سازی شده را ندارد. سونی رسما این موضوع را نیز مطرح کرد و از طرفداران پلی استیشن ۵ که از فست فودهای زنجیره‌ای مک دونالد خرید می‌کنند نیز بابت این موضوع عذرخواهی کرد.

در این میان مک دونال نیز اعلام کرد که به دلیل منع شدن از طرف سونی اقدامی برای ساخت و ارائه این محصول در میان مشتریان خود نمیکند.

طراحی اولیه دوال سنس مک دونالد شامل یک دسته بود که دکمه‌های آن به رنگ مشابه با سیب‌زمینی سرخ‌شده درآمده بود و لوگوی مک دونالد هم در بالای آن دیده می‌شد. در بخش سمت راست دسته پلی استیشن ۵ شخصی سازی شده نماد یک برگر و در سمت راست نیز پک سیب زمینی دیده می‌شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که بسیاری از گیمرها از محدود بودن رنگ‌های دسته پلی استیشن ۵ ناراضی هستند و این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل به خرید دسته در رنگ‌های دیگر کنند.

هنوز نیز معلوم نیست که سونی در چه زمانی تصمیم به رونمایی از دسته‌های جذاب‌تر با رنگ‌های مختلف دارد. با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی محصولات جذاب‌تری را آماده عرضه کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373