لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل حق ندارد پرونده‌های قانونی علیه اپل واچ را دور بزند

اپل حق ندارد پرونده‌های قانونی علیه اپل واچ را دور بزند

یک دادگاه آمریکا حکم داده که شرکت اپل حقی برای دور زدن پرونده‌های قانونی علیه اپل واچ را ندارد و باید بابت همه آن‌ها به دادگاه احضار شود.

شرکت‌ّهای متعددی به دلایل مختلف اقدام به شکایت از اپل بابت پتنت‌های مورد استفاده برای ساخت اپل واچ کرده‌اند. با این حال اپل همواره تلاش کرده تا با مصلاحه، دادگاه را دور بزند. حال خبرگزاری رویترز اعلام کرده که یکی از دادگاه‌های مربوط به رسیدگی این شکایات تعیین کرده که شرکت اپل باید در دادگاه حضور پیدا کند و حق دور زدن انجام فرایند‌های قانونی را ندارد.

در سال ۲۰۱۸ شرکت OMNI MedSci از شرکت اپل بابت استفاده از برخی از پتنت‌های خود در ساخت اپل واچ شکایت کرده بود. این شرکت ادعا کرده بود که در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در تلاش برای همکاری و مصالحه با شرکت اپل بوده است، اما اپل در نهایت این اقدام را نپذیرفته و تصمیم گرفته تا بدون پرداخت هزینه این پتنت‌ها از فناوری‌های این شرکت در ساخت اپل واچ استفاده کند.

در نهایت شرکت Omni MedSci تصمیم به شکایت از اپل گرفته است. «محمد اسلام» مدیر و سرمایه‌دار اصلی شرکت Omni MedSci است. این فرد صاحب شش شرکت مختلف است که اکثر آن‌ها به عنوان پتنت ترول فعالیت می‌کنند. شرکت‌های او بیش از ۱۵۰ پتنت مختلف را در اختیار خود دارند و تا به امروز از شرکت‌های متعدد مثل فوجیتسو، آلکاتل، هواوی، نوکیا و زیمنس نیز شکایت کرده است. پرونده اخیر یکی از شرکت‌های تحت مدیریت این فرد حالا با شرکت اپل درگیر شده است و قرار است دادگاه به حقوق این شرکت در مورد نحوه استفاده از ایده‌های آن در ساخت اپل واچ رسیدگی کند.

گفتنی است محمد اسلام اکثر ایده‌ها و پتنت‌های تحت امتیاز شرکت‌های خود را از دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی خریداری می‌کند و از آن‌ها برای گرفتن امتیاز‌های مختلف علیه شرکت‌های بزرگ فناوری استفاده می‌کند. ایده‌های مربوط به پتنت‌های جدید توسط دانشگاه میشیگان به شرکت تحت کنترل او فروخته شده است و حالا او در راه دادگاه شکایت علیه اپل است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427