لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برچسب حریم خصوصی به اپلیکیشن های اپل هم اضافه شد

برچسب حریم خصوصی به اپلیکیشن های اپل هم اضافه شد

شرکت اپل به طور رسمی از برچسب حریم خصوصی در اپلیکیشن های اپ استور رونمایی کرده است و از این پس تمامی اپلیکیشن ها، حتی آنهایی که توسط شرکت خود اپل توسعه داده شده اند نیز مجهز به این برچسب هستند.

تا پیش از این فیسبوک به عنوان صاحب امتیاز واتساپ به خاطر این برچسب ها از اپل انتقاد کرده بود؛ دلیل اعتراض واتساپ این بود که چرا اپلیکیشن های توسعه داده شده توسط کمپانی های شخص ثالث باید این برچسب را در اپ استور داشته باشند، اما هیچ یک از اپلیکیشن های اصلی که توسط اپل توسعه داده شده اند، نظیر آی مسیج این برچسب را ندارند.

اپل به تلافی این انتقاد، اقدام به آماده سازی و عرضه برچسب های حریم خصوصی برای اپلیکیشن های رسمی خود نیز کرده است. اپل بر این باور است که برچسب حریم خصوصی برای تمامی اپلیکیشن های شخص اول و ثالث لازم است و به همین دلیل کاربران باید از اطلاعات هر یک از سرویس هایی که استفاده میکنند را بدانند.

اپل در جریان WWDC 2020 اقدام به معرفی برچسب های حریم خصوصی کرد. این برچسب ها به منظور اطلاع رسانی کامل در مورد معرفی اپلیکیشن و نحوه جمع آوری اطلاعات و حفظ حریم خصوصی کاربران منتشر شده است.

این برچسب ها در نهای باعث میشود تا کاربران بتوانند از طریق مطالعه آنهعا دیدگاهی دقیق در مورد اپلیکیشن های در حال دانلود، نصب و استفاده پیدا کنند و پس از آن اقدام به استفاده از آنها با اطمینان کامل کنند.

اپل از هشتم دسامبر فرایند استفاده اجباری از برچسب های حریم خصوصی را آغاز کرده و حالا این برچسب ها را برای اپلیکیشن های رسمی که خودش به صورت پیشفرض عرضه کرده نیز اضافه کرده است.

با این حال همچنان واتساپ به عنوان یکی از زیرمجموعه های فیس بوک به این موضوع شکایت دارد که به نظر میرسد به خاطر جمع آوری بیش از اندازه اطلاعات شخصی کاربران این مسئله رخ داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420