لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش رتبه اپل در لیست ۵۰۰ شرکت برتر مجله فورچون

افزایش رتبه اپل در لیست ۵۰۰ شرکت برتر مجله فورچون

مجله فورچون (Fortune) به تازگی لیست ۵۰۰ شرکت برتر را منتشر کرده است که در این نسخه جدید، امسال شرکت اپل به جایگاه ششم رسیده است.

این مجله بر اساس میزان درآمد و ارزش کلی شرکت‌های مختلف را دسته‌بندی کرده است. تمام ۵۰۰ شرکت برتر این مجموعه در کل، ۳۳.۳ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۰ ارزش داشتند که نسبت به امسال رشد منفی چهار درصدی را تجربه کرده‌اند. ارزش کلی این شرکت‌ها در سال جاری به ۳۱.۷ تریلیون دلار رسیده است. با این حال مجموع فروش کلی تمامی این پانصد شرکت با سال گذشته تفاوتی نکرده است و تولید ناخالص آن‌ها برابر با یک سوم فروش آن‌ها بوده است.

مجله فورچون امسال فروشگاه‌های زنجیره‌ای والمارت را به عنوان برترین شرکت این لیست معرفی کرده است. از طرف دیگر اپل امسال درآمد بسیار بیشتری کسب کرده است و همین موضوع باعث شده تا سود کلی و ارزش نهایی این شرکت به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

اپل در حال حاضر یکی از سودده‌ترین شرکت‌های فعال در دنیا است که از جایگاه دوازدهم به جایگاه ششم این لیست صعود کرده است. پس از اپل شرکت عربستانی آرامکو در رتبه دوم قرار گرفته است. درآمد اپل برابر با ۲۷۴.۵۱۵ میلیارد دلار بوده که ۵۷.۴۱۱ میلیارد دلار آن سود بوده است. این در حالی است که شرکت نفتی آرامکو به عنوان رقیب اپل در به دست آوردن رتبه با ارزش‌ترین شرکت دنیا، ۴۹.۲۸۷ میلیارد دلار درآمد داشته است.

در این لیست تعداد زیادی از شرکت‌های مختلف در کشورهای گوناگون قرار گرفته‌اند که اقتصاد کلی جهان را از آن خود می‌دانند. با این حال جالب اینجا است که شرکت اپل توانسته در صدر این لیست قرار بگیرد و به عنوان ششمین شرکت سودده از نگاه مجله فورچون شناخته شود.

گفتنی است که شرکت اپل از ۲۰۱۳ تاکنون همیشه در لیست ۲۰ شرکت برتر مجله فورچون بوده است و جایگاه پایین‌تر از این رتبه تا به امروز نداشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420