لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش ورزشی اپل برای شرکت کنندگان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان

چالش ورزشی اپل برای شرکت کنندگان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان از یک چالش ورزشی را به راه بی اندازد. بر اساس این چالش ورزشی، شرکت کنندگان این مراسم که از اپ واچ استفاده می‌کنند باید حلقه‌های فعالیت‌های ورزشی خود در اپلیکیشن Activity را کامل کنند.

چالش Close Your Rings یا «حلقه‌هایت را کامل کن» برای انگیزه داده به توسعه دهندگان است تا در مدت زمان مشخص، فعالیت ورزشی قابل توجهی را انجام دهند. این چالش از روزیک شنبه هفته آینده شروع شده و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت. توسعه دهندگان و شرکت کنندگان کنفرانس WWDC 2018 باید در بازه زمانی مختلف به اپلیکیشن Challenges مراجعه کرده و کد دعوت خود در این کنفرانس را در آن وارد کنند. پس از وارد کردن اطلاعات، چالش مورد نظر برای آن‌ها باز شده و باید در مدت زمان مشخص حلقه فعالیت‌های ورزشی خود را کامل کنند.

کسانی که در این چالش بتوانند 200 امتیاز دریافت کنند، در روز جمعه هفته آینده جایزه‌ای ویژه را از اپل دریافت خواهند کرد. کامل کردن هر یک از دوازده حلقه این مجموعه، امتیازهای مشخصی را در بر دارد. در حقیقت هر سه حلقه کاربران باید 12 بار با چالش‌های مختلف پر شود و در مجموع 36 بار کاربران باید این حلقه‌ها را پر کنند.

اپل تا پیش از این نیز چالش‌های مختلفی را برای کاربران اپل واچ توسعه داده بود که طی آن کاربران می‌توانستند با کامل کردن این چالش‌ها، امتیازهای مختلف را از اپل دریافت کنند. این امتیازها که به عنوان جایزه به کاربران ارائه می‌شود شامل کاپ‌های دیجیتالی مختلف و در برخی اوقات واچ فیس‌های گوناگون نیز می‌شود.

در حقیقت اپل با ارائه این چالش‌ها قصد دارد تا کاربران را به انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف تشویق کند. اپل تلاش می‌کند تا اپل واچ را به عنوان یک محصول ورزشی و سلامتی هوشمند به دنیا معرفی کند و به همین دلیل، روش‌های مختلفی را برای اثبات این موضوع به کار می‌گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373