لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری آیفون ۱۳ بزرگتر و همراه با ظرفیت بیشتر طراحی خواهد شد

باتری آیفون ۱۳ بزرگتر و همراه با ظرفیت بیشتر طراحی خواهد شد

گزارش اخیر منتشر شده از طراحی سخت افزاری احتمالی آیفون ۱۳ حاکی از آن است که بخشی از برد مدار منطقی این دستگاه کوچک‌تر خواهد شد تا فضا برای باتری با ظرفیت بیشتر افزایش پیدا کند. باتری آیفون ۱۳ بزرگتر و همراه با ظرفیت بیشتر طراحی خواهد شد.

بر اساس گزارش وب سایت دیجی تایمز شرکت اپل تصمیم دارد تا برخی از بخش‌های داخلی آیفون ۱۳ را تغییر دهد تا از آن طریق فضا برای جای‌گذاری باتری بزرگتر را فراهم کند. شرکت اپل در تلاش است بخشی از جداکنندگان قطعات را در این فرایند حذف کند. این جداکنندگان فرایند انتقال حرارت را به صورت پسیو برعهده دارند که البته قرار است از طراحی داخلی آیفون ۱۳ حذف شوند.

این جداسازها عملکردی مشابه با هیت سینک را نیز انجام می‌دادند که باعث می‌شدند تا حرارت با سرعت بیشتری از پردازنده برداشت شود و عملکرد آن افزایش پیدا کند. با این حال شرکت اپل در تلاش است تا راهکاری ویژه را برای افزایش حجم بیشتر باتری در این محصولات قرار دهد.

شرکت اپل در عین حال به تولیدکنندگان قطعات خود نظیر TSMC اعلام کرده که تراشه‌های خود را باید با امکان انتقال حرارت بیشتر تولید کنند تا از این طریق آیفون ۱۳ امکان انجام وظایف خود را به صورت ویژه و مناسب داشته باشد و کاربران بتوانند بدون محدودیت کاهش باتری و کاهش بازدهی پردازنده از تلفن هوشمند خود استفاده کنند.

اپل احتمالا آیفون ۱۳ یا آیفون ۱۲ اس را در جریان کنفرانس شهریور ۱۴۰۰ رونمایی می‌کند که این محصول نسخه‌ای بهبود یافته از آیفون ۱۲ به حساب میاید. این محصول قرار است برخی از محدودیت‌ّها و عیب‌هایی که در آیفون ۱۲ وجود داشتند را برطرف کند. این محصول شامل چهار مدل می‌شود که مشابه سایزهای آیفون ۱۲ طراحی و تولید شده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373