لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال تولید انبوه ایرپاد در ویتنام است

اپل به دنبال تولید انبوه ایرپاد در ویتنام است

شرکت اپل در تلاش است تا در آینده نزدیک فرایند تولید انبوه ایرپاد و ایرپاد پرو را در کشور ویتنام آغاز کند و خط تولید این محصول را از کشور چین بیرون ببرد.

دو تأمین کننده اصلی شرکت اپل با نام‌های Goertek و Luxshare در حال جمع آوری حمایت‌های مالی برای افزایش سطح تولید ایرپاد در خاک ویتنام هستند که باعث می‌شود تا شرکت اپل بتواند ایرپادهای بیشتری را خارج از خاک چین تولید کند.

بر اساس گزارش یک منبع آگاه و نزدیک به خط تولید محصولات اپل این دو تأمین کننده از همین حالا در حال جمع آوری میلیون‌ها دلار سرمایه گذاری برای تولید بیشتر ایرپاد و ایرپاد پرو در ویتنام هستند. اپل از جولای 2019 میلادی به صورت آزمایشی فرایند تولید ایرپاد و ایرپاد پرو را آغاز کرد و حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا از سال 2020 میلادی فرایند تولید این محصولات را به صورت عمده در ویتنام آغاز کند.

گزارش منتشر شده از وب سایت The Information حاکی از آن است که شرکت اپل در حال افزایش سطح تولید ایرپادها در ویتنام بوده و خط تولید این محصول از فاز آزمایشی در ویتنام خارج خواهد شد و به فاز تولید انبوه خواهد رسید.

شرکت اپل در طول سال‌های گذشته با مشکلات زیادی برای تولید انبوه محصولات مختلف در کارخانه‌های چینی مواجه شده است و با وجود معافیت از افزایش مالیات تعیین شده توسط دولت آمریکا همچنان با مشکلات غیرمستقیم در این زمینه مواجه شده است.

بر این اساس شرکت اپل تصمیم دارد تا خط تولید محصولات خود را به صورت تدریجی از خاک چین خارج کند و به صورت محصولات خود را در کشورهای دیگر آسیایی نظیر ویتنام و هند آماده تولید و عرضه به بازار جهانی کند. گفتنی است که شرکت اپل از همین الان رایزنی‌های لازم را برای تولید برخی از محصولات خود در هند را انجام داده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373