لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 11.4 برای تمامی کاربران آیفون‌ها و آیپدها منتشر شد

آی او اس 11.4 برای تمامی کاربران آیفون‌ها و آیپدها منتشر شد

 شرکت اپل از چند ساعت پیش، به صورت رسمی آی او اس 11.4 را در اختیار عموم کاربران قرار داده است. بر همین اساس، کاربران آیفون‌ها و آیپدها می‌توانند از طریق بخش Software Update واقع در زیر شاخه General در تنظیمات اصلی، اقدام به آپدیت سیستم عامل دستگاه خود کنند.

کاربران دستگاه‌های همراه اپل به طور مشخص از ساعت 10 صبح روز گذشته به وقت شرق آمریکا امکان دانلود این به روز رسانی را در سراسر دنیا خواهند داشت. این آپدیت در کنار تی وی او اس 11.4، مک او اس 10.13.5 و واچ او اس 4.3.1 منتشر شده است.

اپل به مدت دو ماه تمام سیستم عامل‌های یاد شده را در مرحله تست قرار داده بود و از طریق ارائه نسخه‌های بتا به کاربران و توسعه دهندگان، تمامی مشکلات آن را برطرف کرده است. مهم‌ترین تغییرات ارائه شده در آی او اس 11.4 شامل پشتیبانی از سیستم ارتباط بی‌سیم AirPaly 2، امکان پشتیبان گرفتن از پیام‌ها در ذخیره سازی ابری و رفع باگ‌ها و مشکلات نرم افزاری جزئی می‌شود.

سیستم ارتباط بی‌سیم AirPaly 2 از همین حالا به کاربران آیفون‌ها، آیپدها و اپل تی وی، امکان اتصال هم‌زمان دو اسپیکر هوم پاد برای پخش محتوای صوتی به صورت استریو را ممکن می‌سازد. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید به Control Center مراجعه کرده و از طریق آن AirPlay 2 را فعال کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند از دستیار هوشمند صوتی سیری درخواست کنند تا موسیقی‌ها را به صورت Multi Room پخش کند. یکی دیگر از قابلیت‌های AirPlay 2 امکان پخش موسیقی و دیگر محتوای صوتی به صورت Multi Room است که از طریق آن تمامی اتاق‌های خانه که در آن‌ها هوم پاد حضور داشته باشد، به صورت هم‌زمان محتوای یکسان را پخش می‌کنند.

کاربران همچنین می‌توانند به لطف آی او اس 11.4، پیام‌های خود را در حساب ذخیره سازی ابری آیکلاود ذخیره کرده و آن را در تمامی دستگاه‌های دارای اپل آیدی مشترک ذخیره کنند.

همان‌طور که گفته شد، کاربران می‌توانند به صورت OTA و با مراجعه به بخش Settings > General > Software Update به روز رسانی جدید آی او اس 11.4 را دریافت کنند. گفتنی است که برای دریافت این آپدیت دستگاه باید به اینترنت پر سرعت و همچنین شارژر متصل باشد.

لازم به ذکر است که فرایند دریافت و نصب این به روز رسانی کاملاً رایگان بوده و به هیچ وجه نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373