لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه اپلیکیشن Music Memo متوقف شد

توسعه اپلیکیشن Music Memo متوقف شد

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که توسعه اپلیکیشن Music Memo را متوقف کرده است و از امروز کاربران امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت.

اپل اعلام کرده که از این پس کاربران برای استفاده از یادداشت‌های صوتی و موسیقی می‌توانند از اپلیکیشن Voice Memo استفاده کنند و قابلیت‌های Music Memo در آن ادغام‌شده است. این اپلیکیشن به کاربرانی که تمایل به ثبت موسیقی‌ها داشتند این امکان را می‌داد تا نت‌های موسیقی را یادداشت کنند و آن را با دیگران به اشتراک بگذارند و به آن‌ها به صورت مداوم دسترسی داشته باشند.

این اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران که با موسیقی سروکار داشتند کارآمد بود که حالا قابلیت‌های آن به بخشی از اپلیکیشن Voice Memo انتقال پیدا کرده است.

اپل این اپلیکیشن را در سال 2016 میلادی آماده عرضه کرده بود و آخرین آپدیت آن که نسخه 1.0.7 بود را نزدیک به یک سال پیش ارائه داده بود. در این میان اپل اعلام کرده که کاربران می‌توانند از این پس رکوردهای ذخیره شده را از طریق لایبری Voice Memo در اختیار داشته باشند و از آن‌ها خروجی بگیرند.

اپل در سند پشتیبانی خود به کاربران اعلام کرده که تا اول مارس 2021 زمان دارند تا طی آپدیت‌های آی او اس 14 محتوای این اپلیکیشن را در Voice Memo خروجی بگیرند و از آن طریق بتوانند امکان دسترسی به یادداشت‌های مختلف را داشته باشند. اپل تأکید کرده که پس‌ازاین تاریخ پشتیبانی از این اپلیکیشن متوقف‌شده و دیگر امکان دسترسی به آن در آپدیت‌های بعدی وجود نخواهد داشت.

اپل تصمیم دارد تا با ادغام قابلیت‌های این اپلیکیشن در Voice Memo رابط کاربری محصولات اپل را به صورتی ویژه و خاص تغییر دهد و رابط کاربری آن را کاملاً خلاصه‌تر و البته کاربردی در اختیار کاربران ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420