لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران خبر از وجود یک باگ در نوتیفیکیشن آیفون داده‌اند

کاربران خبر از وجود یک باگ در نوتیفیکیشن آیفون داده‌اند

 باگ جدید پیدا شده در آی او اس 14 باعث می‌شود تا نوتیفیکیشن آیفون در زمان دریافت اس ام اس جدید نشان داده نشود.

برخی از کاربران به تازگی گزارش داده‌اند که پیام‌های مبتنی بر سرویس آی مسیج و اس ام اس پس از دریافت بدون نوتیفیکیشن در اپلیکیشن Messages ذخیره می‌شود.

تعداد گزارش‌های مربوط به این باگ رفته رفته در حال افزایش است و این موضوع باعث شده تا برخی از وب سایت‌های فعال در حوزه پوشش اخبار آیفون‌ها و محصولات اپل اقدام به تائید این موضوع کنند. وب سایت Macrumors به عنوان یکی از پوشش دهندگان اخبار مربوط به این باگ اعلام کرده که بروز مشکلات مربوط به این باگ در سری آیفون 12 بیشتر بوده است، با این حال کاربران آیفون‌های قدیمی‌تر نیز با این مشکلات مواجه بوده‌اند.

کاربرانی که گزارش بروز این مشکل را داده‌اند همگی از آی او اس 14 استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد که این مشکل مشخصاً در نسخه‌های جدید بروز کرده باشد.

برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که پس از بستن کامل اپلیکیشن Messages و Force Close کردن آن دوباره توانسته‌اند به نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌های جدید دسترسی پیدا کنند، با این حال گزارش‌های بعدی حاکی از آن است که این مشکل حتی پس از راه اندازی مجدد نیز برمی‌گردد و نمی‌توان آن را به طور کامل برطرف کرد.

افرادی که با این مشکل مواجه شده‌اند، در حال حاضر امکانی برای برطرف کردن آن ندارند. با توجه به این موضوع باید در نظر داشت که شرکت اپل در توسعه آی او اس 14.3 اقدام به برطرف کردن این مشکلات کند و نسخه‌ای بدون مشکل و چالش را آماده عرضه به کاربران عمومی کند.

شرکت اپل احتمالاً تا هفته آینده این مشکل را از طریق آپدیت هار نرم افزاری برطرف خواهد کرد. با این حال تا زمان عرضه این نسخه باید کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند منتظر باقی بمانند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373