لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرکت هکر اسرائیلی مجبور به توقف ربودن اطلاعات کاربران شد

شرکت هکر اسرائیلی مجبور به توقف ربودن اطلاعات کاربران شد

شرکت اسرائیلی NSO Group که چند هفته گذشته به خاطر نام جاسوس افزار پگاسوس برسر زبان‌ها افتاده بود، به دلیل برخی از محدودیت‌های قانونی مجبور شده تا از فعالیت خود برای ربودن اطلاعات کاربران دست بردارد.

این شرکت تا پیش از این خدمات خود را به دولت‌های پنج کشور ارائه داده بود که به دلیل قوانین سفت و سخت‌گیرانه برای مقابله با نقض حقوق بشر قرار شده تا فعالیت خود را متوقف کرده و دیگر خدماتی را به این پنج دولت ارائه ندهد.

در حال حاضر پنج کشور در دنیا که عربستان، امارات و مکزیک نامشان در این لیست آمده دیگر امکان دریافت خدمات را اNSO Group نخواهند داشت. گفته شده که عدم امکان همکاری این شرکت با دولت عربستان به دلیل ارتباط فعالیت‌های هکری این شرکت با قتل کمال خاشقچی بوده است.

این شرکت همچنین به یکی از ناقضان حقوق بشر تبدیل شده است و سازمان‌های حقوق بشری در حال انتشار نام این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های غیرقانونی معرفی کرده‌اند.

این موضوع به معنای آن است که فعالان و سازمان‌های طرفدار حقوق بشر می‌توانند مدیران و مشتریان این شرکت را به دادگاه بکشانند و آن‌ها را محاکمه کنند. این موضوع باعث شده تا شرکت NSO Group توسط بسیاری از سازمان‌های سیاسی به عنوان یک شرکت خلافکار شناخته بشود که باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد.

بدافزار پگاسوس یک جاسوس افزار است که از آن طریق کاربران بدون نیاز به هیچ کاری و صرفا دریافت یک پیام در آی مسیج قربانی دولت‌ها و مشتریان این شرکت اسرائیلی برای جاسوسی اطلاعات شخصی قرار می‌گرفتند. این موضوع در نهایت باعث شد تا شرکت اپل آپدیت‌های امنیتی ویژه‌ای را برای مسدودسازی جاسوس افزار پگاسوس توسعه دهد و از طرف دیگر شرکت توسعه‌دهنده آن نیز مجبور به توقف پشتیبانی از آن شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427