لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سه دیدگاه اشتباه در مورد مک بوک پرو 2018

سه دیدگاه اشتباه در مورد مک بوک پرو 2018

شایعات در مورد مک بوک پرو 2018 در حال گسترش است و حالا بسیاری از تحلیلگران ادعاهایی را در مورد این محصول مطرح کرده‌اند.

در این میان اکثر قریب به اتفاق پیشگویان حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که مک بوک پرو 2018 با همان طراحی سخت افزاری مک بوک‌های 2016 و 2017 به بازار عرضه می‌شوند. اما در عین حال شایعاتی دیگر در مورد تلاش اپل برای ارائه قابلیت‌های خاص در این محصولات وجود دارد.

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران محصولات اپل بر این باور هستند که اکثر شایعاتی که در مورد مک بوک پروهای 2018 وجود دارد، در حقیقت صحت قابل توجهی ندارند و اپل بدون شک در سال جدید میلادی مک بوک‌های خود را به این خصوصیات تجهیز نخواهد کرد. در ادامه سه دیدگاه اشتباه در مورد مک بوک‌های 2018 را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

1.بازگشت درگاه USB-A به مک بوک‌ها
درگاه USB-A از سال 2016 از تمامی مدل‌های مک بوک پرو حذف شد که این مسئله باعث ابراز نارضایتی بسیاری از کاربران نیز شد. بسیاری از شایعات اخیر از بازگشت این درگاه به مک بوک‌ها در سال 2018 سخن گفته‌اند. این در حالی است که روند کاری اپل در طی چند سال اخیر نشان می‌دهد که اپل هرگز قدمی رو به عقب برنداشته است. پس بدون شک مک بوک‌های 2018 با همان درگاه‌های USB-C به بازار عرضه می‌شوند و عرضه آن‌ها با USB-A تقریباً امری غیرممکن به حساب میاید.
2.تجهیز مک بوک‌ها به نمایشگر لمسی
حدود دو هفته پیش، شایعاتی مبنی بر امکان تجهیز مک بوک‌ها به نمایشگرهای لمسی منتشر شده بود. استدلال اصلی مطرح کننده این شایعات این بود که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا اپلیکیشن‌های توسعه داده شده در آیپد را روی پلتفرم مک به اجرا در بیاورد. این در حالی است بسیاری از مدیران اپل و از جمله آن‌ها تیم کوک بارها اعلام کرده‌اند که تصمیمی برای توسعه macOS با رابط کاربری لمسی را ندارند.
3.مک بوک پروها در رنگ‌های دیگر
اپل از همین حالا یک سنت شکنی بزرگ کرده و مک بوک پروها را در دو رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای تولید کرده است. این در حالی است که اپل تا پیش از سال 2016 مک بوک پروها را تنها در رنگ نقره‌ای تولید می‌کرد. با این حال وجود مک بوک‌های 12 اینچی بارنگ‌های مختلف باعث به وجود آمدن حدس و گمان‌هایی در مورد رنگ بندی مک بوک پروی 2018 شده است. از طرفی این مسئله به طور کامل توسط بسیاری از تحلیلگران رد شده است و به طور حتم اپل محصولات جدید خود را با رنگ بندی سابق به بازار عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373