لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت‌های حریم خصوصی اپل روی درآمد تبلیغات فیسبوک تاثیرگذار نیست!

محدودیت‌های حریم خصوصی اپل روی درآمد تبلیغات فیسبوک تاثیرگذار نیست!

علیرغم تغییرات حریم خصوصی اپل، درآمد تبلیغات فیسبوک در سه ماهه دوم 2021 افزایش قابل توجهی داشته است. این در حالی است که اپل در این بازه زمانی محدودیت‌های زیادی را روی فعالیت‌های فیسبوک در پلتفرم آی او اس اعمال کرده بود.

با وجود تغییرات عدم ردیابی حریم خصوصی اپل، درآمد میلیاردی حاصل از تبلیغات فیسبوک در سه ماهه دوم سال جاری برای این شرکت ثبت شده است.

در کنفرانس سرمایه‌گذاران این شرکت، درآمد تبلیغات فیسبوک 28 میلیون دلار برآورد شده که نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است.

David Wehner مدیر مالی فیسبوک با نشان دادن ارقام مربوط به درآمد این شرکت در سه ماهه دوم گفته که انتظار می‌رود قوانین شفافیت ردیابی اپلیکیشن‌های اپل در سه ماهه سوم سختگیرانه‌تر شود.

اپل در آی او اس 14.5 قانون شفاف‌سازی اپلیکیشن‌ها و مقابله با آن‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران را معرفی و از توسعه‌دهندگان آماده کرده که برای دسترسی به اطلاعات شخصی و به منظور ردیابی کاربران در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، صراحتا محدودیت ایجاد می‌کند.

فیسبوک تا قبل از اجرایی شدن قانون شفافیت ردیابی، کمپینی علیه اپل راه‌اندازی کرد و این شرکت را دشمن مشاغل کوچک نامید، حتی تبلیغات تمام صفحه روزنامه‌هایی که این قابلیت را تقبیح کردند، منتشر کرد.

فیسبوک در وب‌سایت خود در مخالفت با قابلیت‌های امنیتی آی او اس گفته که آخرین آپدیت اپل تبلیغات شخصی را که میلیون‌ها مشاغل کوچک برای یافتن و دسترسی به مشتریان خود بر آن متکی هستند، به خطر انداخته است.

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس‌بوک در ماه مارس با کم اهمیت جلوه دادن قانون شفافیت ردیابی اپلیکیشن گفته که اگر سیاست‌های جدید اپل مشاغل را منحصرا به ارائه تبلیغات و فروش از طریق پلتفرم فیسبوک تشویق کند، این تغییرات نهایتا به نفع فیسبوک تمام خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از Branch Metrics شرکت سنجش تبلیغات، کمتر از 33 درصد از کاربران آی او اس به اپلیکیشن‌ها اجازه ردیابی داده‌اند.

به همین دلیل تعداد آگهی‌دهندگان در پلتفرم موبایل اپل در بازه زمانی بین اول ژوئن تا اول جولای به یک سوم کاهش یافته، در نتیجه تبلیغ‌کنندگان کاربران اندروید را هدف قرار داده‌ و هزینه بیشتری در این پلتفرم صرف کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420