لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا کاربران تمایلی برای خرید هدست ۳ هزار دلاری اپل دارند؟

آیا کاربران تمایلی برای خرید هدست ۳ هزار دلاری اپل دارند؟

گزارش‌های منتشر شده در روز گذشته نشان داد که شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود را با قیمت ۳۰۰۰ دلار آماده عرضه به بازار کند. حال سؤال اصلی این است که آیا کاربران تمایلی به خرید این هدست ۳۰۰۰ دلاری اپل دارند؟

گزارش‌های منتشر شده روز گذشته از خبرگزاری بلومبرگ و وب سایت The Information نشان دادند که شرکت اپل از همین حالا نمونه‌های اولیه هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود را ساخته و آن را به تیم مهندسی خود تحویل داده تا از آن طریق بتوانند روند کاربری و استفاده از این محصول را مورد بررسی قرار دهند.

نکته مهمی که در این گزارش مشخص شده بود، برچسب قیمت ۳ هزار دلاری هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شرکت اپل است. قیمت این هدست نسبت به بسیاری از محصولات فناوری امروزی افزایش قابل توجهی دارد.

اپل تا به امروز اقدامات بلندپروازانه و البته موفقیت آمیزی درزمینهٔ عرضه تلفن‌های هوشمند هزار دلاری داشته است؛ از طرف دیگر کامپیوترهای مک پرو با برچسب قیمت پنج هزار دلار نیز آماده عرضه به بازار شده‌اند؛ اما آیا قیمت ۳ هزار دلاری برای یک هدست هوشمند برای کاربران محصولات این اکوسیستم منطقی است و آیا این افراد حاضر به پرداخت چنین هزینه‌ای هستند؟

وب سایت 9to5mac به تازگی اقدام به انتشار یک نظرسنجی در مورد تمایل کاربران برای پرداخت سه هزار دلار و دریافت هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده شرکت اپل کرده است.

در زمان تنظیم این نوشته نظرسنجی یادشده شامل ۵۸۲۷ و رأی می‌شود که در میان آن‌ها ۴۹.۳ درصد از کاربران که شامل ۲۵۶۰ رأی می‌شود اعلام کرده‌اند که حاضر به پرداخت سه هزار دلار هستند؛ البته این افراد اعلام کرده‌اند که در صورت پایین‌تر بودن قیمت، در خرید محصول یاد شده شک می‌کنند، چرا که ممکن است کیفیت و قابلیت‌های آن نسبت به هزینه پرداخت شده پایین‌تر باشد. 

 از طرف دیگر ۳۵.۵ درصد از کاربران که شامل ۲۰۵۴ رأی می‌شود اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه حاضر به پرداخت این هزینه برای خرید یک هدست هوشمند نیستند.

در پایان 14.84 درصد که شامل ۸۶۵ رأی می‌شود تأکید داشته‌اند که قیمت ۳ هزار دلاری برای این هست هوشمند منصفانه است و در صورت عرضه این محصول با برچسب قیمت یادشده حاضر به خرید آن هستند.

شرکت اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۱ میلادی اقدام به رونمایی از اولین مدل هوشمند مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خواهد کرد که با توجه به گزارش‌های امروزی با برچسب قیمت ۳ هزار دلار آماده عرضه به بازار خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420