لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به افشاگران محصولات خود هشداری جدی داد

اپل به افشاگران محصولات خود هشداری جدی داد

شرکت اپل به افشاگران خود هشدار داده که انتشار اطلاعات درباره محصولات عرضه نشده، منجر به گمراهی سازندگان اکسسوری‌های شخص ثالث شده و تاثیر مخربی بر مشتریان این شرکت دارد.

مجله Vice اخیرا از نامه‌ای که اپل به یک افشاگر مستقر در چین ارسال کرده خبر داده است. این شرکت طی نامه‌ای هشدار داده که افشاگری‌ها می‌تواند اطلاعات نادرستی درباره ابعاد و جزئیات محصولات به سازندگان اکسسوری‌های شخص ثالث درباره محصولات منتشر نشده اپل ارائه دهد.

این وب‌سایت نشان داده که اپل در ماه ژوئن مشغول ارسال نامه‌های «توقف و انصراف» را برای طیف وسیعی از افشاگران شخصی در خارج از ایالات متحده بوده‌ است، ضمن اینکه بخشی از این نامه‌ها با محتوای یکسان، توسط نمایندگان حقوقی اپل برای افشاگران در همه کشورها ارسال شده است.

در متن این نامه‌ها آمده که افشای زود هنگام محصولات معرفی نشده اپل به مشتریان این شرکت در سرتاسر دنیا آسیب می‌رساند. همچنین در صورت غلط بودن اطلاعات منتشر شده، افرادی که هیچ ارتباطی با اپل ندارند اکسسوری‌هایی را تولید و به فروش می‌رسانند که در حقیقت با محصولات منتشر نشده به لحاظ طراحی یا ابعاد متفاوت هستند.

اپل در بیانیه‌ای گفته که این سازندگان برای تولید اکسسوری‌های مبتنی با محصولات جدید اپل، قبل از عرضه آن‌ها و فقط با اتکا به اطلاعات افشا شده عجله می‌کنند. حتی اگر ابعاد و اطلاعات فاش شدهدر آن زمان دقیق باشد، اپل ممکن است تغییراتی در طراحی محصولات تا زمان عرضه آن‌ها ایجاد کند که به این ترتیب اکسسوری‌های ساخته شده بلااستفاده خواهند ماند.

به عقیده اپل تولید اکسسوری‌های نامناسب از دیدگاه مشتریان به این برند و ارزش تجاری آن آسیب می‌زند و ممکن است بر انتظارات مشتریان تاثیرگذار باشد.

اپل تمایل به محرمانه بودن محصولات تا زمان انتشار آن‌ها داشته و نشت اطلاعات علاوه بر اینکه به لحاظ تجاری به تصویر شرکت آسیب می‌زند، به عنوان افشای غیرقانونی اسرار تجاری اپل محسوب می‌شود.

گفته شده که نامه‌های «توقف و انصراف» ارسال شده به برخی افشاگران موثر بوده، ولی هنوز مشخص نشده تلاش اخیر این شرکت بر افشاگران در سرتاسر دنیا چقدر موثر بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373