لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای تولید آیفون 13 با چالش‌های گذشته مواجه نیست

اپل برای تولید آیفون 13 با چالش‌های گذشته مواجه نیست

شرکت اپل در سال 2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا با چالش‌های زیادی مواجه بود و در نهایت سری محصولات آیفون 12 را با تأخیر یک ماهه آماده عرضه کرد؛ اما حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل برای تولید آیفون 13 با این مشکلات مواجه نخواهد بود.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل برای تولید و عرضه محصولات خود در سال 2021 میلادی با مشکل قابل‌توجهی مواجه نخواهد بود. در حقیقت اپل برای تولید آیفون 13 و تراشه A15 مشکلی نخواهد داشت و می‌تواند این محصولات را همانند زمان‌بندی گذشته خود در سال 2019 به قبل آماده عرضه کند.

در فرایند معمول، اپل در تابستان فرایند تولید انبوه آیفون‌های خود را آغاز می‌کرد، اما در سال 2020 به خاطر شیوه کرونا اپل مجبور شد تا فرایند تولید را تا سپتامبر به عقب بی اندازد و همین موضوع باعث تأخیر یک ماهه معرفی و عرضه آیفون‌ها نسبت به سال گذشته شد.

اپل تا پیش‌ازاین نیز از طریق گزارش‌های مالی و ایمیل‌های مختلف این موضوع را به سرمایه‌گذاران خود هشدار داده بود؛ اما با این وجود همچنان شرکت اپل با نارضایتی‌های بسیار زیادی در زمینه تأخیر آیفون 12 مواجه شد.

مینگ چی کو اعلام کرده که کارخانه TSMC میزان تولید تراشه‌های A14 را در سال 2020 به 80 درصد کاهش داده بود. اما این تحلیلگر تأکید کرده که اپل در سال 2021 با چنین محدودیتی مواجه نیست و می‌تواند تولید آیفون 13 را همانند سال‌های گذشته در زمان در نظر گرفته‌شده به سرانجام برساند.

آیفون 13 در تابستان سال 2021 آماده تولید انبوه شده و در سپتامبر آماده معرفی و در نهایت عرضه به بازار جهانی خواهد شد و شرکت اپل فرایند کاری عادی خود را از سر خواهد گرفت و محصولات خود را در راس زمان بندی در نظر گرفته شده آماده خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420