لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس‌بوک Oculus VR را با اپلیکیشن Apple Health ادغام می‌کند

فیس‌بوک Oculus VR را با اپلیکیشن Apple Health ادغام می‌کند

بنابر گزارش خبرگزاری بلومبرگ، هدست واقعیت مجازی Oculus فیسبوک می‌تواند اطلاعات تمرینی کاربران خود را در اختیار اپلیکیشن Apple Health قرار دهد.

اپلیکیشن Oculus در آیفون دارای کدی است که به کاربر امکان می‌دهد تمرین‌هایی که با این هدست انجام شده را در اپلیکیشن Health ثبت کند. اپلیکیشن Oculus می‌تواند معیارهای مرتبط با سلامتی از جمله مدت زمان تمرین و میزان کالری سوزانده شده را گزارش دهد. اپلیکیشن Apple Health برنامه مهمی روی آیفون است که می‌تواند اطلاعات مرتبط با سلامتی و تناسب اندام را برای کاربران آیفون و اپل واچ جمع آوری کرده و گزارش درستی درباره سلامت کاربر ارائه دهد.

اکنون فیسبوک کدی را توسعه داده که می‌تواند تعداد کالری سوزانده شده در طول یک برنامه تمرینی را با سایر معیارهای سلامتی همگام‌سازی و یکپارچه کند. به نظر می‌رسد کد توسعه داده شده به کاربر امکان می‌دهد تا داده‌های یافت شده در اپلیکیشن Health را روی هدست Oculus VR مشاهده کند.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن Apple Health می‌تواند برخی اطلاعات سلامتی کاربر را شامل اندازه‌گیری فشار خون و سطح گلوکز خون، همچنین داده‌های تمرینی حاصل از ردیاب‌های تناسب اندام، اپل واچ و سایر ساعت‌های هوشمند و غیره را در خود ذخیره کند.

در سال 2014 اپل HealthKit را همراه با آی او اس 8 معرفی کرد که برای ذخیره، مدیریت و اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامتی ارائه شده و اکنون اپلیکیشن‌های بسیاری از جمله برنامه‌‌های شخص ثالث با استفاده از API اختصاصی HealthKit می‌توانند اطلاعات تمرین و تناسب اندام که در پلیکیشن Health جمع آوری شده را ارائه دهند.

هدست Oculus VR سال گذشته با تغییرات قابل ملاحظه‌ای عرضه شد، در نسل جدید این هدست از پردازنده Qualcomm Snapdragon XR2 با حافظه رم 6 گیگابایت استفاده شده و حافظه داخلی آن از 64 گیگابایت به 256 گیگابایت ارتقا یافته است.

همچنین تغییرات قابل ملاحظه‌ای در رفرش ریت و رزولوشن نمایشگر هر یک از چشمی‌ها ایجاد شده است. این هدست جدید برای علاقمندان به بازی‌های مبتنی بر فناوری واقعیت مجازی یک گزینه بسیار عالی به شمار می‌آید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420