لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی هوم پاد مینی | اسپیکر کوچک و فوق‌العاده اپل

بررسی هوم پاد مینی | اسپیکر کوچک و فوق‌العاده اپل

هوم پاد مینی دومین نسل از اسپیکر هوشمند اپل است که با ظاهری متفاوت و البته قیمتی مناسب آماده عرضه شده است.

این اسپیکر هوشمند در اکتبر 2020 و در کنار تلفن‌های هوشمند سری آیفون 12 رونمایی شد که توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. هوم پاد مینی، نسل پیشرفته و البته میان رده از سری اسپیکرهای هوم پاد است که دو سال پس از عرضه نسل اولیه روانه بازار شده است.

هوم پاد مینی، ابعادی بسیار کوچک دارد و به قول اپل در اندازه مشت یک دست است. با این حال طراحی منحصر به فرد درایورها در آن به گونه‌ای است که آن را به یک اسپیکر مناسب برای پخش محتوای صوتی به صورت 360 درجه تبدیل کرده است. صدای هوم پاد مینی می‌تواند در تمامی نقاط یک اتاق یا خانه شنیده شود و امکان پخش صدای 360 درجه آن باعث می‌شود تا محدودیتی برای قرار دادن آن در نقاط مختلف خانه وجود نداشته باشد.

استفاده از دستیار هوشمند سیری به شکلی پیشرفته کارهای مختلف را از طریق هوم پاد مینی انجام می‌دهد. به همین منظور می‌توان این اسپیکر هوشمند را به عنوان ابزاری برای دریافت دستورهای صوتی شما در خانه هوشمند در نظر گرفت و به‌راحتی ابزارهای مختلف متصل به هوم کیت را کنترل کرد. 

ابعاد هوم پاد مینی

هوم پاد مینی تنها 3.3 اینچ ارتفاع و 3.9 اینچ قطر دارد؛ در حقیقت ابعاد این اسپیکر هوشمند شامل ارتفاع 84.3 در قطر 97.9 میلی‌متر است. وزن این اسپیکر نیز 345 گرم است و به‌راحتی می‌توان آن را در هر سطحی قرار داد و نگران مکان جای دادن آن نبود. در عین حال استفاده از درایور باکیفیت باعث شده تا بتواند صدا را با بهترین کیفیت ممکن آماده پخش کند. هوم پاد مینی با وجود سایز کوچک خود می‌تواند صدایی شایسته را در محیط پخش کند به‌راحتی حسی خوشایندی را برای شما ایجاد کند. 

رابط کاربری هوم پاد مینی


اتصال به سیری در هوم پاد مینی باعث شده تا تمامی کارها صرفاً با دستورهای صوتی قابل انجام باشد. هوم پاد می‌تواند از طریق سیری صدای تمام اعضای خانواده را تشخیص دهد و در عین حال کارهایی مثل مدیریت ابزارهای خانه هوشمند، ایجاد یادآور، تماس با افراد ذخیره شده در لیست مخاطبین و پخش محتوای صوتی مثل موسیقی و پادکست را برای شما انجام دهد.. 

هوم پاد مینی را می‌توان در تک تک اتاق‌های خانه قرار داد و با دستورهای صوتی پیام‌ها را به افراد مختلف داد. هوم پاد می‌تواند بسیاری از موارد را در اپل واچ، آیفون و آیپد باز کند و به سادگی محتوایی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

هوم پاد مینی دارای یک نمایشگر لمسی نیز است که از طریق آن می‌توان کارهای مختلف را بدون نیاز به دستورهای صوتی انجام داد. با یک بار ضربه روی این نمایشگر، موسیقی اجرا یا متوقف می‌شود. در عین حال می‌تواند با همین کار سیری را نیز فراخوانی کرد. دو بار و سه بار ضربه روی هوم پاد مینی به ترتیب آهنگ‌های قبلی و بعدی را فراخوانی کرد

نتیجه‌گیری

هوم پاد مینی تلاشی دوباره از طرف اپل برای ساخت و طراحی یک اسپیکر هوشمند است که امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این اسپیکر به لطف قیمت مقرون به صرفه، در مقایسه با نسل اول خود می‌تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند گامی جدید برای بهینه سازی و بهبود روند کاربری و استفاده از سرویس‌های مختلف شرکت اپل باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373