لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گلکسی اس 9 با قابلیت‌های مشابه با آیفون ایکس رونمایی شد

گلکسی اس 9 با قابلیت‌های مشابه با آیفون ایکس رونمایی شد

سامسونگ روز گذشته و در جریان کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونای اسپانیا از جدیدترین پرچم‌دار خود با عنوان گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس رونمایی کرد.

این تلفن هوشمند اندرویدی مجهز به دوربین دوگانه، اسپیکرهای دوگانه و همچنین قابلیت ایموجی‌های متحرک مبتنی بر واقعیت افزوده شده است. جدیدترین پرچم‌دار کهکشانی‌ها با طراحی مشابه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی اس 8 تولید شده است و از نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‌کند.

همان‌طور که پیش بینی می‌شد، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس همانند دیگر تلفن‌های هوشمند رده بالای سامسونگ به پنل نمایشگر اولد مجهز شده است که از طرف کره‌ای‌ها با عنوان سوپر آمولد تجاری سازی می‌شود. دوربین این تلفن هوشمند مجهز به لنز 12 مگاپبیکسلی است که می‌تواند با کیفیت بالاتر و سرعت قابل قبول‌تر تصاویر مختلف را ثبت کند.

در این میان برخی از موارد و خصوصیات ارائه شده در گلکسی اس 9 برای کاربران دنیای اپل بسیار آشنا و حیرت انگیز است. بر همین اساس، سامسونگ، جدیدترین تلفن هوشمند رده بالای خود را با قابلیت‌هایی مشابه با آیفون ایکس تولید کرده است تا بتواند با شرکت اپل در زمینه تولید اسمارت فون‌ها رقابت کند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس مجهز به دوربین‌های تشخیص عمق با قابلیت مشابه برای ثبت ایموجی‌های متحرک شده‌اند که به طور کامل مشابه با یکی از قابلیت‌های ارائه شده در آیفون ایکس است.

گفتنی است که کمپانی کره‌ای، برای رقابت هر چه بیشتر با آیفون ایکس در زمینه پردازش، از تراشه اسنپدراگون 845 استفاده کرده است تا از لحاظ سرعت و کیفیت کاربری بتواند در برابر آیفون ایکس حرفی برای گفتن داشته باشد. البته باید در نظر داشت که نسخه مجهز به اسنپدراگون این محصول تنها در آمریکا به فروش می‌رسد و این محصول در دیگر کشورهای جهان با پردازنده اکسینوس اختصاصی سامسونگ ارائه می‌شود.

گلکسی جدید همچنین در سایز 5.8 اینچ و هم اندازه آیفون ایکس تولید شده است و نسخه پلاس آن نیز با سایز 6.2 اینچ روانه بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373