لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای اشتغالزایی کمپی جدید به ارزش یک میلیارد دلار می‌سازد

اپل برای اشتغالزایی کمپی جدید به ارزش یک میلیارد دلار می‌سازد

در ماه آوریل سال جاری، اپل خبر از یک سرمایه‌گذاری 430 میلیارد دلاری طی پنج سال آینده داد که قرار است به ایجاد بیش از 20 هزار شغل جدید و ادامه روند توسعه شرکت اختصاص یابد. حال قرار است کمپی یک میلیارد دلاری در این منطقه ساخته شود.

یکی از مهمترین بخش‌های این طرح احداث مرکز جدید مهندسی و تحقیقاتی در زمینی در کارولینای شمالی است که اپل قصد دارد بیش از یک میلیارد دلار سرمایه وقف آن کرده و حداقل ۳ هزار کارمند را برای این بخش استخدام کند.

اپل این زمین را اواخر سال 2018 خریداری کرده، ولی برنامه‌های تحقیقاتی مربوط به Research Triangle Park (RTP) خود را تا امسال مسکوت باقی گذاشته است.

شرکت بیمه آمریکایی MetLife اخیرا خیر از احداث جدیدترین تاسیسات ساخته شده در یک مجتمع دارای سه ساختمان را داده که طی هشت سال برای این شرکت بیمه ساخته خواهد شد. این ساختمان قرار است به اپل اختصاص داده شود. با توجه به بحران کنونی کرونا و تاثیر آن بر نیازهای تسهیلات شرکت‌ها، MetLife عملیات مربوطه را در دو ساختمان اجرایی کرده و ساختمان سوم را برای اجاره واگذار کرده است.

بر اساس برنامه‌های ثبت شده، قرار است کل ساختمان هفت طبقه سوم با حدود 220 هزار فوت مربع مساحت، به اپل اجاره داده شود. اپل برنامه‌های بازسازی را در پایان ماه ژوئن ثبت و در اواسط جولای تصویب کرده و برنامه‌های ساخت و ساز را آغاز کرده است. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دهد بازسازی اولیه تقریبا 5.5 میلیون دلار هزینه خواهد داشت.

احتمالا اپل تخریب کف و دیوارها در بخش‌های خاصی از سه طبقه اول و پیکر بندی مجدد برخی قسمت‌ها برای سفارشی کردن آن‌ها را به دلخواه خود انجام خواهد داد. از طرفی چون مدت اجاره این ساختمان به اپل کوتاه است، به همین دلیل از ایجاد تغییرات و هزینه‌های اساسی پرهیز خواهد کرد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد اپل کار خاصی را برای RTP شروع نکرده، ولی احتمالا اپل در حال همکاری و مشاوره با معماران و تعیین برنامه‌های مالی به سر می‌برد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420