لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

باتری آیفون‌ها در آپدیت iOS 14.6 بیش از اندازه تخلیه می‌شود

باتری آیفون‌ها در آپدیت iOS 14.6 بیش از اندازه تخلیه می‌شود

گزارش‌های منتشر شده از برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های آنلاین نشان می‌دهند که باتری آیفون‌ها بعد از نصب آپدیت iOS 14.6 بیش از اندازه تخلیه می‌شود.

به دنبال انتشار iOS 14.6 در هفته گذشته، برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی و انجمن‌های آنلاین یادداشت‌هایی را مبنی بر این موضوع منتشر کرده‌اند که بعد از نصب آپدیت جدید سیستم عامل، باتری دستگاهشان به سرعت خالی می‌شود.

انجمن پشتیبانی اپل و سایر پلتفرم‌ها با انبوهی از پست‌هایی مواجه شده‌اند که کاربران درباره تخلیه خیلی سریع باتری دستگاهشان بعد از نصب آپدیت iOS 14.6 به اشتراک گذاشته‌اند.

کاربری اشاره کرده که آیفون 12 پرو او هنگام وب‌گردی ساده در سافاری بیش از حد گرم و باتری آن خیلی سریع تخلیه شده است.

پست مشابهی توسط کاربر دیگری درباره آیفون 12 مینی منتشر شده که می‌گوید بعد از نصب آپدیت iOS 14.6 با چند دقیقه استفاده از گوشی برای تماشای پیام‌ها، پشت دستگاه به شدت داغ شده و طی چند دقیقه خاموش شده است.

اپل با انتشار آپدیت iOS 14.5، قابلیت جدید کالیبراسیون مجدد سلامت باتری را برای آیفون 11،‌ ‌11 پرو و پرو مکس ارائه داد. این ویژگی جدید کمک می‌کند تا سلامت باتری دستگاه دوباره کالیبره شود و خوانش‌های نادرست سلامت باتری را بررسی کند. با انتشار به‌روز رسانی جدید در ماه گذشته، کاربران متوجه شدند که سلامت باتری آیفون 11 آن‌ها پس از فرایند کالیبراسیون مجدد تغییر کرده است.

در صورتی که تخلیه باتری iOS 14.6 یک مشکل نرم افزاری باشد احتمالا اپل در آپدیت بعدی به آن رسیدگی خواهد کرد یا ممکن است در iOS 14.7 که اکنون در مرحله آزمایش بتا است یک پچ ارائه دهد.

لازم به ذکر است که فاکتورهای زیادی از جمله سالم بودن باتری دستگاه بر عمر آن موثر هستند، به طوری که باتری خراب عمر کوتاه‌تری دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373