لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربرد لنز سوم در آیفون‌ها مشخص شد

کاربرد لنز سوم در آیفون‌ها مشخص شد

 گزارش‌های منتشر شده به تازگی اطلاعات مربوط به نحوه کارکرد لنز سوم در آیفون‌های آینده را فاش کرده‌اند.

این گزارش‌ها که توسط وب سایت تایوانی Economic Daily News نه نقل از یک تحلیل گر دانمارکی به نام Jialin Lu منتشر شده است، نشان داده‌اند که لنز سوم در آیفون‌ها امکان تشخیص سه عمق و زوم دوربین آیفون‌ها را بهبود خواهد داد.

Lu بر است باور است که لنز سوم به آیفون‌ها سیستم تشخیص سه بعدی را از طریق «دید استریوسکوپیک» بهبود می‌دهد. بر همین اساس آیفون‌ها با دو سنسور قادر به دریافت تصاویر از یک شی‌ء مشخص از زاویه‌های مختلف می‌شود که در نهایت، آیفون می‌تواند فاصله دقیق خود با شی‌ء مورد نظر را تشخیص دهد.

در این گزارش آمده است که دوربین با لنز سه گانه، همانند دوربین ترودپت که در آیفون ایکس تعبیه شده است، به کاربران اجازه تشخیص سه بعدی اشیا را می‌دهد. اپل با استفاده از این قابلیت می‌تواند دقت فناوری واقعیت افزوده به کار رفته در آیفون‌ها را افزایش دهد. اپل تصمیم دارد تا با استفاده از لنز سوم، علاوه بر افزایش کیفیت دوربین آیفون‌ها، رقابت جدیدی را با شرکت هواوی و پرچم‌دار جدید این کمپانی شروع کند.

هواوی به تازگی از پرچم‌دار جدید خود با عنوان P20 به همراه دوربین سه گانه رونمایی کرده است. گزارش چند هفته پیش بلومبرگ حاکی از آن بود که همین مسئله باعث شده تا اپل تصمیم بگیرد تا در سال 2019 آیفون‌ها را به لنز سوم مجهز کند.

تیم کوک نیز به عنوان مدیر عامل شرکت اپل بارها اعلام کرده که اپل به فناوری واقعیت افزوده و محتوای مبتنی بر آن علاقه قابل توجهی دارد و به همین دلیل، این کمپانی تصمیم دارد تا با توسعه محصولات قدرتمندتر در این زمینه موفق‌تر از گذشته عمل کند. همین ادعای تیم کوک، می‌تواند نشانه‌ای از تلاش اپل برای تولید آیفون‌ها با لنز سوم باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373