لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایلان ماسک: مالیات اپ استور زورگویی محض است!

ایلان ماسک: مالیات اپ استور زورگویی محض است!

ایلان ماسک مدیر عامل تسلا در توییتی به مالیات وارده به توسعه‌دهندگان اپ استور انتقاد کرد و اعلام کرده این موضوع در اختلاف بین اپیک گیمز علیه اپل تاثیرگذار بوده است. او اعلام کرده که مالیات اپ استور زورگویی محض علیه جهانیان است.

ماسک چندی پیش به طور غیر مستقیم از هزینه‌های اپ استور انتقاد کرده بود، ولی بیانیه اخیر او یک انتقاد کاملا مستقیم به این موضوع است.

مدیر عامل تسلا اخیرا طی یک کنفرانس تلفنی گفت که این شرکت قصد داشته به سایر شرکت‌ها اجازه استفاده از شبکه برق تسلا را بدهد، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند حصاری دور خود کشیده و موضع انحصارطلبی داشته باشند. او همچنین گفت برخی از شرکت‌ها با قاعده انحصارطلبی پیش می‌روند که به طور خاص به اپل اشاره کرد.

اپیک گیمز در اوت 2020 نزاع بزرگی را علیه اپل آغاز کرد که با سرپیچی از قوانین اپ استور و حذف بازی محبوب فورتنایت از این پلتفرم مخالفت سنگین خود را اعلام کرده، سپس این شرکت دادخواستی را علیه هزینه‌های اپ استور اپل و سایر محدودیت‌های آن ارائه کرد.

اپل و اپیک گیمز اوایل امسال دادگاه اولیه خود را طی کردند، در حالی که انتظار می‌رفت به نتایجی رسیده باشند. اپیک در نظر داشت که برای اپ استور جایگزین یا گزینه‌های بارگیری اپلیکیشن دیگری داشته باشد، ولی اپل اصرار به نگه داشتن وضعیت موجود دارد.

گرچه ماسک در طول سال‌ها با مشکل ربودن کارکنان خود توسط اپل مواجه بوده، اما اولین باری است که مستقیما از اپ استور انتقاد می‌کند. به طور کلی تسلا دارای اپلیکیشن‌های پولی در اپ استور نبوده و اساسا تحت سیاست‌ها و مالیات این پلتفرم نیست.

در کتابی که اخیرا ایلان ماسک چاپ کرده، او تایید کرده که درباره خرید احتمالی تسلا توسط اپل تماس‌هایی نیز داشته، در حالی که او در توییتر اخیر خود این ادعا را انکار کرده است.

او تاکید کرده که هرگز با تیم کوک صحبت نکرده یا نامه‌ای به او ننوشته، ولی نشانه‌هایی بر این مبنا وجود دارند که او در مورد خرید احتمالی شرکت خود با اپل درخواست ملاقات داشته و کوک این درخواست را رد کرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420