لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمامی آیفون‌های 2019 با نمایشگرهای اولد تولید می‌شوند

تمامی آیفون‌های 2019 با نمایشگرهای اولد تولید می‌شوند

 بر اساس گزارش‌های جدید، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 همانند سال 2017 و 2018 سه مدل از تلفن‌های هوشمند آیفون را تولید کند.

این گزارش‌ها که توسط خبرگزاری کره‌ای ET News منتشر شده است، نشان می‌دهد که اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 هر سه مدل آیفون‌های خود را به پنل اولد مجهز کند. این تلفن‌های هوشمند قرار است در سپتامبر 2019 معرفی شوند که در همگی آن‌ها از پنل‌های نمایشگر با کیفیت‌تر استفاده شده است.

ET News ادعا کرده که اپل از همین حالا تولید آیفون‌های 2019 را در کنار آیفون‌های امسال شروع کرده است. پنل نمایشگر به کار رفته در این تلفن‌های هوشمند از جنس پلی سیلیکون با دمای کم یا low temperature polysilicon (LTPS) خواهد بود. علاوه بر این، اپل تصمیم دارد تا از این پنل، در تمامی آیفون‌های 2019 استفاده کند و در حقیقت اپل استفاده از نمایشگرهای ال سی دی را کنار خواهد گذاشت.

این در حالی است که منابع خبری دیگر پیش بینی کرده‌اند که در صورتی که اپل در سال 2019 از 3 مدل تلفن هوشمند آیفون رونمایی کند، حداقل یک تلفن هوشمند با نمایشگر LCD در میان آن‌ها وجود خواهد داشت.

با وجود این گزارش‌های ضد و نقیض هنوز به طور واضح وضعیت آیفون‌های 2019 مشخص نشده است. تا پیش از این نیز خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع خبری در ژاپن اعلام کرده بود که اپل تصمیم دارد تا با همکاری یک کمپانی ژاپنی، امکان تولید نمایشگرهای ال سی دی به صورت بدون حاشیه را ممکن کند.

اما حالا مشخص شده است که سهام این کمپانی ژاپنی در چند ماه گذشته به صورت مرحله‌ای با کاهش مواجه شده است و احتمالاً این کمپانی در پروژه خود شکست خورده است. همین مسئله باعث شده تا اپل احتمالاً پروژه تولید آیفون‌های 2019 با نمایشگر ال سی دی را متوقف و به فکر تولید آیفون‌ها با نمایشگر اولد باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420