لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چگونه بدون حضور در MWC 2018 روی آن سایه انداخته است؟

اپل چگونه بدون حضور در MWC 2018 روی آن سایه انداخته است؟

 کنفرانس جهانی موبایل سال 2018 به تازگی در بارسلونای اسپانیا شروع شده است و طبق روند هر ساله، اپل در آن به صورت رسمی حضور ندارد.

بسیاری از کمپانی‌های رقیب اپل که در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند فعالیت می‌کنند، حضوری گسترده در MWC 2018 دارند اما اپل به هیچ عنوان نماینده‌ای از خود در این کنفرانس بزرگ ندارد.

این در حالی است که اپل حتی با وجود غیبت در این کنفرانس، همچنان تأثیر قابل توجهی روی آن دارد و بسیاری از موارد آن را تحت شعاع محصولات خود قرار داده است. بدون شک میدانیم که اپل با تولید تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد، نقش مهمی در بازار دستگاه‌های همراه و موبایلی دارد با این حال عدم حضور این کمپانی در کنفرانس جهانی موبایل به معنای کم کاری این شرکت نیست.

در ادامه، لیستی از مواردی که باعث شده تا اپل و محصولات این شرکت روی کنفرانس جهانی موبایل سایه انداخته باشند را بررسی خواهیم کرد.

1.اسمارت فون‌هایی که با تقلید از آیفون تولید شده‌اند
کنفرانس جهانی موبایل در حقیقت فرصت مناسبی برای رونمایی از محصولات جدید توسط کمپانی‌های مختلف است. از همین حالا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده اسمارت فون‌ها نظیر سامسونگ دستگاه‌هایی را در این رویداد معرفی کرده‌اند که شباهت بسیار زیادی به آیفون‌ها و به خصوص آیفون ایکس دارند.
سامسونگ، گلکسی اس 9 را با قابلیت‌هایی کاملاً مشابه با آیفون ایکس تولید کرده است. این تلفن هوشمند دارای ایموجی‌های متحرک است که دقیقاً مشابه با همان انیموجی‌های آیفون ایکس است.
2.انتقال قابلیت‌های iOS به اندروید
در جریان کنفرانس MWC سال جاری، گوگل به عنوان توسعه دهنده اصلی سیستم عامل اندروید، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا قابلیت‌هایی مشابه iOS را به این سیستم عامل بیاورد. گوگل اعلام کرده با ARCore سعی دارد تا واقعیت افزوده را به تلفن‌های هوشمند اندرویدی بیاورد. این در حالی است که قابلیت یاد شده تا پیش از این با عنوان ARKit در iOS 11 توسط اپل به دنیا معرفی شده بود.
3.دستیارهای صوتی با سیری رقابت می‌کنند
MWC امسال فقط محلی مناسب برای دستگاه‌ها و گجت‌های همراه نبوده است و به نظر می‌رسد که دستیارهای هوشمند صوتی نیز در این نمایشگاه جایگاهی ویژه دارند. در جای جای این نمایشگاه رد پای الکسا، کورتانا و دستیار گوگل دیده می‌شود که تلاش دارند تا با قابلیت‌های بیشتر با سیری رقابت کنند. جالب اینجا است که حتی توسعه دهنده این دستیارهای صوتی در معرفی قابلیت‌های جدید، آن‌ها را با سیری نیز مقایسه می‌کنند.
4.سرنوشت مشابه اسمارت فون‌ها در انتظار پوشیدنی‌های هوشمند
اپل با معرفی اپل واچ نه تنها به قدرتمندترین تولید کننده پوشیدنی‌های هوشمند تبدیل شده است، بلکه توانسته بازار ساعت‌های مچی در جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد. در این میان بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تولید پوشیدنی‌های هوشمند فعالیت می‌کنند در سال جدید تصمیم دارند تا محصولاتی مشابه اپل واچ را به دنیا معرفی کنند. فیت بیت، Pebble و گوگل سعی دارند تا از محصولاتی سخت افزاری و نرم افزاری مشابه با اپل واچ را به دنیا در این نمایشگاه رونمایی کنند
5.پالت رنگ‌های اپل در MWC 2018
شرکت‌های تولید کننده محصولات همراه که در این کنفرانس حضور دارند، حتی محصولات خود را با همان رنگ بندی مشابه اپل تولید کرده‌اند. در این میان رنگ‌هایی نظیر lilac purple برای گلکسی اس 9 و moroccan blue یا raspberry rose در گوشی‌های ال جی نشان می‌دهند که این شرکت‌ها قصد دارند تا محصولات خود را مشابه گزینه رزگلد ارائه شده در آیفون‌ها تولید کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420