لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاویار قاب کلاسیک آیفون 12 را آماده فروش کرد

کاویار قاب کلاسیک آیفون 12 را آماده فروش کرد

کمپانی روسی کاویارکه به خلق قاب‌های عجیب و گران قیمت برای آیفون‌ها معروف است، اخیرا از یک قاب سفارشی کلاسیک برای آیفون 12 پرو رونمایی کرده که قطعه‌ای از مدار Apple I اصلی را در ساخت آن استفاده کرده است.

قطعه اصلی کامپیوتر قدیمی Apple I در آیفون 12 پرو تحت برند کاویار با قیمت 10 هزار دلار و با تعداد محدود تولید شده است.

طراحی قاب کلاسیک آیفون 12 پرو به سبک Apple I اصلی بوده که اولین کامپیوتر ساخته شده توسط اپل است. قسمت پشتی قاب سفارشی از چوب ساخته شده که بسیار شبیه به Apple I است و شامل یک مانیتور مینیاتوری از جنس تیتانیوم براق و دکمه‌های کیبورد است. حروف حک شده روی آن و یک قطعه مداری خاص به سبک مدل اصلی است.

تایید شده که از مدل Apple I فقط 63 کامپیوتر موجود بوده و قیمت آنها در حراجی حدود 400 هزار دلار تخمین زده شده است. کاویار از قطعات یکی از این کامپیوترها برای استفاده در قاب کلاسیک جدید آیفون 12 پرو استفاده کرده است.

اپل وان در سال 1976 توسط استیو وازنیک یکی از موسسین اپل طراحی و کاملا با دست ساخته شد. این کامپیوتر بسیار منحصر به فرد بوده و شبیه هیچ‌یک از دستگاه‌های فروخته شده آن زمان نبود. کاربران برای استفاده از آن به یک صفحه کلید و تلوزیون نیاز داشتند.

مهمترین دلیل کمیاب بودن این کامپیوترها این است که کاربران Apple I خود را با Apple II معامله کرده و سپس توسط اپل تخریب شدند.

تا به حال 9 عدد از این مدل قاب کلاسیک برای آیفون 12 پرو ساخته شده و گزینه‌های مختلفی برای آیفون 12پرو مکس موجود است. قیمت‌ها از 9990 دلار برای مدل اصلی شروع می‌شود.

شرکت کاویار قاب کلاسیک آیفون 12 پرو سفارشی را به سبک آیفون 4 و قطعه‌ای از یقه اسکی معروف استیو جابز که در لوگوی اپل هم تعبیه شده، عرضه کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420