لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار مدیریت پکیج Home brew با پشتیبانی بومی از اپل سیلیکون آماده عرضه شد

ابزار مدیریت پکیج Home brew با پشتیبانی بومی از اپل سیلیکون آماده عرضه شد

 توسعه دهندگان ابزار مدیریت پکیج Home brew اخیراً اقدام به عرضه نسخه ویژه این نرم افزار برای کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون کرده‌اند.

کاربران کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون و مشخصاً M1 از این پس می‌توانند به صورت بومی ابزار مدیریت پکیج Home brew را روی کامپیوترهای خود دریافت کنند. کاربران می‌توانند از آن طریق به مجموعه‌ای از نرم افزارهای ارائه شده و امکان نصب آن‌ها از طریق فرمان‌های خطی روی ترمینال دسترسی داشته باشند.

از زمان معرفی و عرضه کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های اپل سیلیکون تا به امروز، کاربران این دستگاه‌ها مجبور به استفاده از ابزار مدیریت پکیج Home brew در نسخه X86_64 و تبدیل آن از طریق ابزار و ترجمه کامپایل Rosetta 2 بودند. این موضوع باعث کند شدن روند انجام کارهای مختلف می‌شد؛ اما حالا نسخه جدید عرضه شده و مشخصاً نسخه ۳.۰.۰ این ابزار، به طور کامل با کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون سازگار است. کاربران می‌توانند از طریق مخازن رسمی امکان دسترسی به نسخه بومی برای کامپیوترهای مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی ۲۰۲۰ را داشته باشند.

ابزار مدیریت پکیج Home brew شامل یک ابزار مبتنی بر خط فرمان است که از طریق آن امکان نصب و کامپایل برخی از پکیج‌های نرم افزاری برای کاربران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای سیستم عامل مک وجود دارد. این ابزار معمولاً برای توسعه دهندگان و افراد حرفه‌ای که نیاز به نرم افزارهای خاص و پکیج‌های منحصر به فرد دارند و همچنین افرادی که نیاز به اعمال تغییرات در پکیج‌های نرم افزاری متن باز دارند، مناسب و کارآمد خواهد بود.

گفتنی است که تا پیش از این برخی از توسعه دهندگان و افراد حرفه‌ای برای دسترسی به نسخه‌های خاص از نرم افزارها و پکیج‌ها در کامپیوترهای مبتنی بر اپل سیلیکون، از ابزار Home brew استفاده می‌کردند تا از این طریق بتوانند پس از دریافت کد منبع نرم افزار، آن‌ها را به صورت بومی برای پردازنده‌های M1 کامپایل کنند.

عدم توسعه این ابزار برای کامپیوترهای اپل سیلیکون به صورت بومی به خودی خود باعث کندی روند کامپایل نرم ‌افزار و روند استفاده از آن‌ها می‌شد که حالا با عرضه نسخه جدید این مشکل نیز برطرف شده است و کاربران می‌توانند امکانات بهتری را برای کامپایل کردن و استفاده کردن از نرم افزارهای مختلف در اختیار داشته باشند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373