لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فروش آیپدها از تمام تبلت‌های سامسونگ و آمازون بیشتر شد

فروش آیپدها از تمام تبلت‌های سامسونگ و آمازون بیشتر شد

گزارش‌های منتشر شده از موسسه تحلیلی IDC حاکی از آن است که شرکت اپل توانسته تعداد بیشتری آیپد نسبت به تمام تبلت‌های سامسونگ و آمازون در بازار جهانی بفروشد.

گزارش IDC در مورد سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی است که به تازگی منتشر شده و نشان دهنده آن است که اپل بیش از ۱۲.۹ میلیون آیپد را در سراسر جهان و در این بازه زمانی فروخته است. این در حالی است که شرکت سامسونگ و آمازون روی هم رفته نزدیک به ۱۲.۳ میلیون تبلت به فروش رسانده‌اند و با اختلاف زیاد نسبت به شرکت اپل در بازار تبلت‌ها فعال بوده‌اند.

اپل با فروش ۱۲.۹ میلیونی آیپد توانسته ۳۱.۹ درصد از سهم بازار تبلت‌ها را از آن خود کند. اپل در بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۲.۵ میلیون آیپد فروخته بود که با وجود رشد ۳.۵ درصدی نسبت به سال گذشته، به دلیل افزایش تمایل کلی کاربران به خرید تبلت‌ها تا حدودی نسبت به سال گذشته کاهش را در سهم بازار تجربه کرده است. سال گذشته اپل ۳۲.۱ درصد از سهم بازار را در این بازه زمانی تجربه کرده بود.

سامسونگ در این میان بر اساس گزارش IDC تنها ۸ میلیون تبلت را به فروش رسانده و یک سوم کمتر از اپل از سهم کلی بازار تبلت‌ها را از آن خود کرده است. این شرکت کره‌ای البته سال گذشته ۷ میلیون تبلت فروخته بود و همین موضوع باعث رشد قابل توجه و ۱۳.۳ درصدی آن شده است.

پس از شرکت اپل سامسونگ، شرکت های لنوو و آمازون به ترتیب با فروش ۴.۷ و ۴.۳ توانسته است در رتبه‌های سوم تا چهارم قرار بگیرند. هواوی نیز با فروش ۲.۱ میلیونی تبلت‌های خود در بازار جهانی توانسته در جایگاه پنجم قرار بگیرد.

این موضوع نشان می‌دهد که شرکت اپل همچنان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان و فروشندگان تبلت در سراسر جهان است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420