لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ تولید انبوه پنل‌های اولد برای آیفون ایکس را به صورت عمدی قطع کرد

سامسونگ تولید انبوه پنل‌های اولد برای آیفون ایکس را به صورت عمدی قطع کرد

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، شرکت سامسونگ به صورت عمدی روند تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون ایکس را کاهش داده است.

این گزارش توسط خبرگزاری Nikkei منتشر شده که در طی آن سامسونگ که تا پیش از این وظیفه تولید و ارائه 45 تا 50 میلیون واحد از این قطعه را داشته است، حالا در سه ماهه اول سال جاری میلادی تنها 20 میلیون از آن را تولید کرده است.

علاوه بر این، کره‌ای‌ها اعلام کرده‌اند که برنامه‌ای برای تولید انبوه قطعه اولد نمایشگر آیفون ایکس در ماه آوریل و ژوئن ندارد. سامسونگ علت این اقدام را کاهش میزان تقاضا از این محصول در بازار جهانی عنوان کرده است. با این حال بسیاری بر این باور هستند که سامسونگ با انجام این کار تصمیم دارد تا رقابتی غیرمنصفانه میان آیفون ایکس و تلفن‌های هوشمند گلکسی به راه بی اندازد.

سامسونگ به هر حال وظیفه تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون ایکس در تعدادی مشخص و در زمانی خاص را بر عهده گرفته بود. با این حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به صورت کاملاً خودسرانه اقدام به کاهش تولید انبوه آن کرده است.

اقدام‌های غیرمنصفانه و غیر حرفه‌ای سامسونگ در سال 2017 باعث شده تا اپل در سال جدید میلادی تصمیم بگیرد تا وظیفه تولید انبوه آیفون‌های جدید را به عهده شرکت رقیب سامسونگ، و مشخصاً کمپانی ال‌جی قرار دهد.

بر همین اساس، آیفون ایکس پلاس قرار است با پنل اولد تولید شده توسط ال‌جی به بازار عرضه شوند. این اخبار در حالی مطرح شده است که به تازگی تصاویر مربوط به یکی از قطعات اختصاصی آیفون ایکس پلاس در کارخانه‌های ال‌جی منتشر شده است.

گفتنی است که آیفون ایکس پلاس قرار است با قیمت پایه 1400 دلار و با سایز 6.5 اینچ روانه بازار شود. این محصول قرار است به عنوان پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سال 2018از طرف اپل معرفی شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420